Nå er det lov å tenke jul! Ho Ho Ho

Designet av Carol Monks

 

Jaja eg vet det sikkert er noen (mange?) som nå sukker og stønner: “Nå er Vibbedille i gang igjen….” Ho Ho Ho Jepp, det er august, altså “bare” 4 mnd til jul…Litt mer da, men om 4 måneder står nok både du
og eg garantert til albuene i mel og hakka mandler 🙂

Nettopp pga det eg skrev over elsker eg enkle ting som kan gjøre seg i jula! Nissene over eg enkle, ergo passer de også til en nybegynner. Det beste er at du står ganske fritt til å gi den ditt helt eget uttrykk, det liker eg. Enkelt å lime på plastøyner f.eks, mange morsomme varianter i det, eller du kan klippe og lime i filt. Er ikkje alltid enkelt
å få frem uttrykket man vil ha med nål/tråd når det er begrenset med plass 🙂 Gøy er det uansett, ja at man faktisk kan snakke høyt om jula igjen *ler* Neste måned er nok julemarsipanen å se i butikkhyllene Ho Ho Ho Jadda, blir tidligere og tidligere for hvert år hører eg det klages over…? For å si det sånn, den dagen eg gidder klage på det, ja da har eg nok lite å klage over…eller noe sånt 🙂

 

CHRISTMAS SANTA
Bildet over
Ca 11 cm

 

 

 

 

Designet av Carol Monks

 

Sikkert noenlunne samme oppskrift her + uante pyntemuligheter 🙂 Strikk inn perler, lim på paljetter og silkebånd, dryss med glitter – Det er jul og alt er lov 🙂 Det beste? Heng de opp over alt!
Flotte til å henge på gavene du gir bort også, du vet? Det lille extra ♥

 

CHRISTMAS TREE DECORATION
Ca 10 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

God Morgen! Mandag og tidlig opp, har legetime kvart på 11. Timen var egentlig i morgen,
men den ble avlyst og fremskynnet. Helt greit for meg 🙂

I natt reiste Amira og Eirik til Kypros *Misunnelig* Samtidig som eg unner de dette av hele mitt hjerte. Første ferie sammen som ektepar ♥ 2 herlige uker skal de ha nede i varmen, noe de begge 2 liker godt. Så nå er me heeelt barnløse i 14 dager….Jepp, Dib “flyttet” ut i leiligheten deres for å passe på Alex (Nylig kastrert kattebaby). Så det eg skal gjøre i dag, vettu ka det e? haha Dib ryddet rommet sitt godt før har dro i går så i dag skal eg vaske og skifte på senga og såååå skal eg spør om mor mi vil komme noen dager på ferie 🙂 Evigheter siden hun har vært her nå, det skyldes dårlig form og at me bor i 3.etg. Men når det blir noen dager mellom
å gå opp og ned vil eg tro det går greit 🙂

Men nå må eg får fart på kroppen!
En tur på badet og swosj ut dørene

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Dette var jo en super idé for å bli kvitt noe restegarn, åsså var de jo så søøte😍 Garnstudio har forresten også noen tips til “småpynt”. Får bare aldri tid til å lage det, men nytt år -nye muligheter😁

    2. Gud så herleg ide å invitere mor på besøk i nokre dagar <3 de må kose dåkke masse <3

Siste innlegg