Nå er det RAMME alvor gitt…

Reklame | Poster Store

 

Nå er straks Dib på vei ut for å hente hjørnepulten min!! Woop Woop! Og her ⇑ står de fineste Plakatene av de Herligste Sjiraffene som skal få pryde veggen inne på det som skal bli mitt nye Hobbyrom 🙂 Det er ganske mange av de plakatene med dyr eg har lyst på, men må nok gå litt ned på størrelsen om eg skal få plass til alle! *ler*

 

 

 

 

Poster Store har jo også et bredt utvalg av Rammer og det har eg virkelig benytte meg av den siste tiden, muligens på en litt utradisjonell måte? En noe gal måte? Nei nei, egne kreasjoner trenger jo også kvalitetsrammer, spesielt når de passer til litt utenom det vanlige man rammer inn, henger du med?
Det er nemligen ikkje alle rammer man kan putte svære perleri inni 🙂

 

 

 

Fikk nylig denne ENORME Rammen som måler 70 X 100 cm i hus, for nå er kunstverket mitt straks ferdig!
Husk det at et stort perleri veier en del til slutt og eg har opplevd av rammer har falt i gulvet, men slettes ikkje disse rammene 🙂 De henger akkurat på samme plassen de ble hengt opp, ja selv 1 år etter.

 

 

 

Dette er min forrige kreasjon og eg har planer om å ferdigstille den neste nå i kveld 🙂 Blir spennende!

 

 

Ellers så har jo Poster Store et mektig utvalg av Plakater! Her er det absolutt ikkje nødvendig å kjøpe det samme som naboen, for det er mer enn nok til at alle du kjenner kan kjøpe forskjellige 🙂

 

 

Eg elsker bildeveggen til Amira og Eirik. De har i grunnen veldig forskjellig smak med tanke på at Eirik liker f.eks jakt, og er glad i dyrene det jaktes på. Vil si Amira klarte å blande plakater de  likte begge to
og fikk til slutt en fin stil over veggen 🙂

 

BLUE LEAVES POSTER

SUCCULENT POSTER

DARK FOREST POSTER

VINTER HJORT POSTER

SIMPLICITY POSTER

BLACK MARBLE POSTER

 

 

 

 

Soverommet ble veldig lekker, stille og rolig ♥

 

 

BALANCE PLAKAT

DREAMCATCHER  POSTER

 

 

 

 

Selv om det er utrolig mye fint, er faktisk disse fortsatt blant mine klare favoritter. Muligens noe alle burde hatt på kjøkkenet? Vet jo aldri når man havner i diskusjon om hvor bogen er?

 

BEEF CUTS

LAMB CUTS

 

 

 

 

Men altså, i dag dreier det seg som sagt om dette! Midt i stua som du ser og straks skal det monteres, signeres
og rammes inn 🙂 Alt blir bare enda flottere når det omsider kommer bak glass og inn i ei ramme – Gleder meg!!

Hvis du har lyst på noe nytt, enten du skal lage egne kreasjoner eller at du finner noen plakater du liker hos
Poster Store må du plukke med deg denne Rabattkoden: 35vibbedille
(Rabattkoden gjelder ikkje for rammer og Selection serien).

Rabattkoden er gyldig i 7 dager f.o.m

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTT KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg