Nå kan eg spise enda mer is! -Love My Life!

 

Eg har en virkelig stor svakhet, og det er IS! Hvis eg skal spise en favoritt så er det sjokoladeisen fra Sørlandsis ♥ Meeen siden eg det siste halvhåret har vært flink med hva eg spiser (har kuttet mel og sukker) så gikk eg heller over til helt vanlig vaniljeis, eg teller ikkje kcal, men unngår mest mulig av det metta fettet 🙂 Venninna mi Ine er også glad i is, hun fortalte hun var glad i samme vaniljeis, bare sukkerfri! Hæ?? Finnes det? Hvis det er godt kan eg jo like gjerne spise det liksom….hver gang me har handlet siste tiden har eg kikket i Rema sin isboks uten hell…Så inn til i går har eg spise vanlig vaniljeis, nesten hver dag….(Neida, det blir ikkje like mye is på vinteren) Mmm det er helt nydelig med en liten dæsj sjokoladesaus på 🙂

 

 

 

 

I ettermiddag da eg var på vei hjem fra Amira måtte eg innom Rema for å kjøpe en boks med is….får vibber om me er tomme..! De hadde jo sitronis!? Plukke med meg en boks av det, og hva ligger så rett ved siden av?? Jepp, den sukkerfrie!! Helt ærlig? I forhold til smaken vil eg si det ikkje var sååå stor forskjell på vaniljeis med og uten sukker – Nice!! Da blir det sukkerfri is på meg og så kan eg spise enda mer! MoHaaa!! Elsker is….Tipper du har skjønt det…eg vet at Bunny har skjønt det i allefall *fniser* Mulig han til tider var litt oppgitt av min jakt på is ved en hver anledning*ler* Sitronisen var nydelig, minnet meg om sitronfromasjen oldemoren min alltid hadde i fryseren, men den var mektig så 1 kule sammen med vaniljeisen var  mer enn nok 🙂

 

 

 

 

Sånn ellers så driver eg å pynte opp på høna mi…eheee….hønene mine! Først en runde med Dott 2mm og så en runde med Dott 1mm….Jadda dette er dill 🙂 Så ja, det er dette eg skal fortsette med utover kwellen, det tar litt tid ser du…! Men så vettu!! Hadde nesten glemt det når eg plutselig oppdaget lappen som henger her: “Give Away trekning tirsdag 25.juli” Jada jadda, det er i dag! Glemte meg litt ut tidligere fordi den nye klokka mi kom og eg hoppet i bilen å durte hjem til Amira slik at hun kunne sette den opp for meg. Skal trekke 2 vinnere rett etter på så det kommer et innlegg til fra meg i kwell 🙂

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

5 kommentarer

Siste innlegg