Nå måtte eg dåne! -Strikkeoppskrift

Designet av Laura Nelkin

 

Har du sett så “rene” sokker før? Krystallklare, ja det er det de er!
Ble nesten litt ør i hodet da disse poppet opp for det er vel noe av det fineste eg har sett – på en stund 🙂
Det er bare å finne frem det tynne garnet og de tynne pinnene vettu…

 

 

 

Designet av Laura Nelkin

 

…ja og en pose med små perler! Sjekk på den vrangborden der da, avsluttes med perler – Hvorfor ikkje? Sokkene strikkes Tå-Opp og eg burde kastet meg rundt….Kanskje eg endelig kan komme meg forbi den der hælen!? Denne hælen er jo også et eventyr, se da? Striper! Knallstilig, noe av det kuleste eg har sett –
i allefall i sokker!

 

BOTTOMS UP
Bildene over

 

 

 

* * * *

 

 

 

Bortsett fra litt shopping her og der har eg koset meg både på kjøkkenet og Hobbyrommet i dag! Prøvde noe nytt
i dag, eller nytt er det ikkje, men det er nesten 30 år siden sist det var ei dille…sier ikkje at det blir ei dille, men eg ser for meg noen søte dekoreringsmuligheter! Men nå må eg slukke lyset og komme meg i seng – I morgen er det meldt sol og over 20 gr, gjett ka eg skal?
Jepp, helt riktig!

 

NATTINATTI

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg