Nå snakker me sokker! -Strikkeoppskrifter

Designet av Marika Halme

 

Nå snakker me sokker alt! Passende sokker for årstiden for eg ser jo at soppsankingen er i gang – Spennende! Utrolig flotte sokker som virkelig kan bli en lekker gaver til noen, ikkje det? Eller kanskje stassokker til deg selv? Sokkene er strikket i Arwetta og Zauberball, begge er supre til sokker, men eg fortrekker noe “fastere” garn enn det eg opplever Arwetta er 🙂 Du vet, eg er på den Opal, Regia, Fabel linjen 🙂 I Zauberball kan du finne de magiske høstfargene i ett og samme nøste ♥

 

AUTUMN SOCKS 
Bildet over
Str 38/40

 

 

 

 

Designet av Marika Halme

 

Snakket akkurat om Monstera…En plante eg har lyst på, men ikkje plass til. Da er dette sokkene for moi! Husker me hadde en Monstera i barndomshjemmet da eg var liten, den tok over stua til slutt og det ble et stoooort tomrom da dette måtte bort…Det er jo helt sprøtt hvor store de kan bli, men virkelig flotte om de er fine 🙂

 

HOUSE PLANT SOCKS
Str 39/40

 

 

* * * *

 

 

Virkelig en sen start på dagen her altså!! Våknet halv 7 og tenke: “Ikkje f…om eg står opp” La meg nærmere halv 3 i natt så det var ikkje snakk om! Hadde alarmen på 9, men den husker eg ikkje å ha hørt? Vel…eg våknet halv 12…! Absolutt ikkje greit, men men det får gå! Kroppen måtten knekkes ut av seng og eg føler meg som et vrak egentlig, men det går seg nok til utover dagen….våknet forreste pottetett i dag også…? Vel vel, jaggu godt eg har nesespray *ler* Men har jo hørt at det ikkje gjør det bedre over tid…sukk..

A N Y W A Y ! Eg skal straks inn på Hobbyrommet, skal feie med meg noen knekkebrød og bare kose meg der inne. Fikk lakket alt det nye eg har laget i går kwell så i dag blir det montering. Det er litt herlige, rent og ryddig
i forhold til når eg sitter å lager, frem og tilbake i stekeovnen. Med andre ord:
Det blir en rolig dag med litt slow-motion bevegelser 🙂

 

 

HA EN FLOTT SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Å de sokkene med sopper har eg lyst å strikke en dag. Kanskje de må rykke frem i køen av prosjekter. Lag deg en fin søndag

    2. Koser meg med bloggen din, koser meg med store bokstaver!!! Du lager virkelig mye flott!!! Veldig gøy å se! Prisen på produktene er det ingenting å si på. Dette er da pirkarbeid selv med kosefaktor. Kjøpe er en frivillig sak. Jeg blir “litt provosert når folk må kommentere at håndarbeid er dyrt. Klapp igjen nebbet, intet kjøpepress. Hos meg er det høy kosefaktor med håndarbeid og din blogg. Tusen takk at du deler.

Siste innlegg