Nå trenger du skikkelige VinterSokker!!

Designet av Oakwood Knits

 

O`la-la! Dette var noen skikkelig vintersokker i ordets rette forstand, ikkje det? Det er liksom ingen tvil om det ER vintersokker? Trenger du der i mot Vår-, Sommer-, eller Høstsokker ja så har designeren også det,
bare å svippe innom HER å forsyne seg 🙂

 

Designet av Oakwood Knits

 

Sokkene er strikket i et garn eg lenge har drømt om: Knit Picks Palette – Gi meg liksom 1-2 nøster av HVER farge så er eg fornøyd MoHaaa Er liksom 156 farger!!! Garnet har en løpemeter på ca 400 m pr 100 gr så du kan like godt hamstre Fabel f.eks Eller Opal, Regia og den type garn….men det er likevel Knit Picks eg drømmer om…Sukk

 

WINTER
Bildene over
Str Small —> XL

 

 

 

* * * *

 

 

 

Kan godt innrømme at dagene går litt i surre, men det er visst onsdag i dag (Å ja, eg måtte sjekke mobilen…) I dag er det møte med presten og etter det blir det vel kanskje noen rolige dager før begravelsen på tirsdag – Er i det minste lov å håpe 😀 Er jo alltid noen som sørger for høye bølger – Gi meg styrke til innspurten liksom!

Vel vel, de siste dagene har eg surret inne på Hobbyrommet mellom slaga og det funker veldig fint. Har god trening i å senke skuldrene og stenge det meste ute 😀 Holder på med en figur eg ALDRI hadde trodd eg skulle lage, eller å få til haha Første utkast ble ikkje heeelt slik som eg ville så eg laget en til i går og tror eg går for den. Skal vise den etter hvert når mottaker har fått den 🙂

 

 

LAG DEG EN
GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Wooow dæm va dødfin 😍🙈
      Fins det gratis oppskrift på dæm nån steda ? ♥️

    2. Å det var nyyyyydddddeligee sokker. Legger oppskrifta øverst i bunken av,må ha mønstre. Håper du får en ok kveld.🌹🌹🌹

    3. Jeg må si jeg beundrer deg, og jo, de sokkene var flotte, spesielt over buskene, der var de varme, nedenfor buskene virket det veldig kaldt.

Siste innlegg