Nå trengs det tøfler! – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Janis Frank

 

Som nevnt tidligere i dag så er det kaldt, rett og slett huskaldt! Men, eg er sta som et esel og ovnen skal slettes ikke på! Da er det bare å trekke på seg god ull på beina så man ikke blir syk, TENKER eg! Egentlig kunne eg skrudd på all varme i dag om eg skal tro på nyheten om gratis strøm hehe Anyway, eg liker den litt kjølige brisen som smyger seg inn vinduet her, frisk luft er godt så lenge man ikke fryser så da kler eg meg heller litt mer enn en topp og pysjbukse. Derfor rota eg frem disse deilige tøflene i dag, å ja det har absolutt vært på bloggen før – Et populært plagg, så plukk den med deg – Den er fullstendig gratis 🙂

 

 

 

Designet av Janis Frank

 

Orginalt er de strikket i acryl…ikkje spør, bare ikke gjør det samme! Strikk dem i ull, eller annet garn som faktisk gir deg litt varme, men dropp akrylen…Hele tøffelen er strikket i riller, strikkefasheten er på 16 m/40 row. Strikk en prøvelapp om du er usikker 🙂

 

MOCCASIN SLIPPERS WITH A CUFF
Bildene over
Str Mann og Dame
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Jadda, nå har det regnet siden eg sto opp…ser heller ikkje ut for at det skal gi seg med det første….men tirsdag neste uke ser bra ut så da blir det i allefall tur! Ellers så planlegger Ine (<—Endelig hjemme fra ferie! hehe) og eg å prøve oss på en tur i helga mellom regnbygene 🙂 Regn er i utgangspunktet ikke et stort problem, men det er deilig å unngå, TENKER eg 🙂 Får unnagjort litt hjemme, eg mener: Eg putter klær i maskinen, tar de ut og putter de i tørketrommelen…Kalles nødvendig husarbeid, i mens går det i maling, lakking –
Repeat…tror eg har havnet på ei skikkelig…

…Dotted hylle i år…MoHaaa!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg