Nååå er eg snart klar! Er du med??

Reklame | Rito Hobby

 

Jadda jadda, det er i allefall NOEN som leverer når de lover, og Rito Hobby er absolutt en av dem! (Ser ut for at eg ennå må vente ei stund på den der B O K H Y L L A , serru…) I dag kunne eg seriøst kose meg glugg ihjel med en deilig pakke full av go`saker, og Denne Malingen har eg virkelig sette frem til kan du tro! Det er også mulig
å kjøpe Single Flasker med maling – Velg og vrak, for å si det sånn 😀 Malingen får et Silkematt uttrykk og du kan bruke den på det meste, som f.eks Gips og Leire som eg skal kose meg med.

Vettu ka? Du må bli med å lage deg en morsom figur du også! Kommer til å legge ut etter hvert, men når eg er
i gang blir det nok en del på Snapchat (vibbedille) og da kan me jo tipse og hjelpe hverandre, ikkje sant? 

 

 

 

 

Siden eg sjekket utstyret mitt og kunne kjapt konstantere at alle penslene mine var klar for søpla fikk eg tilsendt mange nye i diver størrelser, kvaliteter m.m Artino Malepenselsett.

Rito har et HAAAV av forskjellige pensler, og eg er sikker på at du finner noen som passer til hva enn du måtte begi deg ut på – I akkurat den prisklassen som også måtte passe ♥ Bare et lite tips: Noen ganger er det seriøst et problem å være stødig nok på hånde på de minste detaljene, ikkje det? Vel da kan eg jo
virkelig anbefale Slike Tusjer! Funker på det meste ♥

 

 

 

 

Siden eg skal jobbe med en del leire på de neste prosjektene mine trengte også det verktøyet litt oppgradering, Dette settet fra Cernit kjentes skikkelig godt ut, ser for meg at eg kan markere de minste detaljene med godt. Noen av de gamle eg har er ganske tjukke så de skarpe kantene har eg aldri kunne lage om du skjønner.

 

 

Men nå altså….ROSINA I PØLSA:

 

Flere ganger har eg blitt spurt om eg ikkje har lyst på DETTE ⇑ Diamond Painting! Siden eg har sagt nei flere ganger, tenkte eg OK da denne gangen *ler* Etter at eg la ut dette på Snapchat har eg hatt mange samtaler med flere som holder på med dette og alle sier at eg kommer til å elske det! Vel, vil jo tro at lesere som har følgt meg
i mange år kanskje vet bedre enn meg!?

 

Men eg tror eg var litt smart! Fikk beskjed om å velge meg et av de store bildene, eg falt for Denne Flamingoen ♥ og la til at eg måtte ha noe smått i tillegg som eg kunne starte med ⇓

 

Små søte julefigurer til å henge på juletreet (Eller Trollhasselen) Selv om alle de eg har hatt samtaler med i dag sier dette er enkelt, vel…..eg skjønner det ikkje helt, spesielt disse små julefigurene? Her skal eg klistre på noe før eg starter…Hmm…vel vel, eg finner nok garantert ut av det, men kom gjerne med litt gode tips!

Eg mener, det er jo..

 

 

 

…MINST 1 million miniatyr “perler”! Nå er det på HØY tid at Hobbyrommet blir helt ferdig og hele skrivebordet må ryddes tomt! Det er jo mer enn stort nok til å holde på med 2 store hobbyer samtidig : Skulptur kreasjoner på den ene enden og Diamond Paiting på den andre, og så kan eg slappe av i hjørnet. Skulpturen vil jo ha en del tørketid og da er det jo kjekt å ha et venteprosjekt 🙂

Har ikkje fått gjort noe særlig i dag siden me måtte ut å ha litt bilting! Kan jo nevne at det var intenst varmt og eg hang fast i bilsetet da eg skulle ut av bilen. For at runden me hadde skulle gå noe kjappere satt eg bare i bilen mellom “øktene”. Jaja det tok noen timer for å si det sånn…Vel hjemme gikk eg rett i dusjen og den tok eg iskald!
I morgen er planen å KUN være hjemme, rydde, dulle og kose meg. Planen er at Amira kommer så kanskje me får opp noen hyller? Men nå er det kwell og det begynenr å bli svalt 🙂

 

 

KOS DEG OG NYT
KWELLEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg