Når det er på tide med votter og sånn…

Designet av Ysolda Teague

Det er noen år siden disse fingerløse til Ysolda kom ut, men de er i kategori “Noe av de fineste” syns eg. Er veldig glad i denne type mønster, men en annen stor og “gammel” favoritt er også “Fru Terje Vigen” til Pinneguri 🙂 Det er ganske mye eg vil ha innen for denne kategorien, men blir nok til at eg surrer rundt med de eg har ei stund til 🙂

 

 

 

Designet av Ysolda Teague

 

Finull er et garn som egner seg godt til akkurat disse, da vil eg også tro du har de i mange år + at Finullvotter blir jo bare bedre og bedre 🙂 Eg har oppskriften på disse så kanskje eg bare burde fått meg et lite strikketøy?
Kan jo bare ligge på skrivebordet og ta ei maske i ny og ne…

 

BELYSE
Bildene over

 

 

 

 

Designet av  Kukiko Inoue

 

Votter som dette er også skikkelig herlige! Litt halvtjukk alpakka og du er på god vei ♥ Blir det for kaldt er det bare å dra de over fingrene – Ser skikkelig digg ut disse her! Er jo noe å ha på seg når man sitter i go`stolen å strikker under pleddet når strømprisene blir for stive! Kan bli billigere å kle seg til vinteren *humrer*

 

BRIDGE ARM WARMERS
Bildet over
Gratis Strikkeoppskrift
One Size

 

 

 

* * * *

 

 

 

Det uler og blåser ute, men ikkje avskrekkende kaldt; 14 gr 🙂 Planen min i dag er å svippe ned på kirkegården
å rydde graven til mor mi. Eg tilbød meg å bare få det gjort og det er jo egentlig ikkje en så stor jobb at man må være 2, tenker eg. Greit å bli ferdig med det. Tenker eg svinger innom et sted å henter
et par lyng eller noe så blir nok så fint atte 🙂

Tror bare at eg skal komme meg i skoa, pakke med meg det eg måtte trenge og bli ferdig. Blir nok digg med en dusj når eg er tilbake 🙂 Hadde planer om å rigge til fårikålmiddag til i morgen, men nå ser det ut for at det blir helgemiddag i steden for…Dib streiket på å ha det i morgen hehe Skjønner han godt og eg tenkte ikkje sååå langt: Han har jobb både i dag, onsdag og torsdag etter skolen noen som tilsier at han ikkje er hjemme før 21.30 – Han ville ikkje spise fårikål på senga før han la seg *ler* Da er det bedre å ha det på fredag når han kommer hjem til vanlig tid og kan spise når det er ferdig, det vil da da også si at det blir fårikål på lørdag –
Samme for meg hvilken dag så det går fint 🙂

 

 

HA EN SUVEREN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg