Når du trenger 2 par sokker!

Designet av Carolyn Lisle

 

Hvis du er på jakt etter et par sokker som er litt mer utfordrene enn bare “rett opp og ned” så har eg funnet to skikkelig go`biter tiil deg her 🙂 Ikkje bare får de deg til å jobbe/tenke litt mer, men hekkan! De er jo egentlig noen kunstverk som vil omgjøre føttene dine til 2 skikkelig blikkfang! Strikkefastheten på sokkene over er 34m/46 row – Altså tynt garn på tynne pinne – Nyt og kos deg sier eg bare!

 

HELIX REMIC SOCKS
Bildet over
Str Voksen S-M-L

 

 

 

Designet av Carolyn Lisle

 

Disse sokkene er “NØTTA” om du jakter på en utfordring skal man tro designeren….Når eg så bildet, før eg hadde lest tenkte eg: “De der gidder eg ikkje…første strikke en sokk og så sitte å sy eller hekle på disse stripene..”
Men nei, sånn er det ikkje…alle disse stripene strikkes inn etter hvert og det er visst nok ikkje bare bare…

“These socks are rated 4/5 — Adventurous — on my sock pattern difficulty scale. This is because they use a non-traditional colourwork technique and require managing multiple yarns, as well as following several charts that span the majority of the sock, including the toe, heel flap, and cuff” -Sitat Carolyn Lisle

Så ja, da har du noe kult og evn fargerikt å bryne deg på i sommer! Enjoy og nyt de, tenker eg….
Tror ikkje eg orker prøve en gang *ler* Eg ender jo uansett alltid opp med 1 sokk…

 

FRIENDSHIPS BRACELET SOCKS
Str Voksen S-M-L

 

 

 

* * * *

 

 

 

Fredag; Sol, vind og 17 gr – Ikkje verst! Våknet 05:15 eg….Ikkje sant! Men, i dag kunne eg bare stå opp og luske meg rett inn i senga til Dib siden han er i Oslo, men eg fikk liksom ikkje sove igjen….før eg bare blacket ut i 8 tiden og sov til 11…Jadda, føler eg befinner meg i et søvnig koma så eg tror Ali får stikke å handle alene i dag –
Eg gidde ikkje! *ler* Eg skal gjøre et forsøk på å få plantet grønnkålen eg fikk av søs ut i grønnsakkassen! Det er så godt! Dib og eg ble litt hektet på GrønnkålChips i fjor! Det er ganske godt altså! Har også en Petunia som skal få ei av de større krukkene 🙂 Får se hvordan eg løser dette 🙂

Hvis om atte eg får støpemassen opp fra bilen i dag (TTT) har eg planer om å støpe noen fat ++ Det har jo lett for å utvikle seg, men det er jo også innafor å begynne å støpe opp lyshus til jul!! Må jo benytte det flotte tørkeværet som er ut om dagen! Problemet for meg er jo hvor eg skal oppbevare det til november….! Ikkje sant! Må nok få
i hus noen flere plastkasser og bare lagre det på lilledoen….Tenker eg! Sånn må det bli, og så får eg heller skrive lister på hva eg lagrer sånn at eg ikkje støper for mye av hver – Det er nok lurt! Eg har mange BRA former som eg har kjøpt fra Devon Dotting...Så gjennom bestillingene mine der…Hmm eg har brukt et 5 sifret beløp!! Stemmer det, har på ingen måte vist alle figurene her på bloggen MoHaaa Men nå må eg få gang på dagen, tenker eg….

 

 

 

HA EN STRÅLENDE FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Åååååå, de første var jo bare til å dåne av. Synd man ikke kan ta en tur på byen/ i butikken i bare sokkelesten. Vil jo bli gjemt i et par sko.

Siste innlegg