Når er det jula egentlig er over? -Påske?

 

Mulig du fikk meg deg anfallet eg hadde i romjula?? Eg gikk jo fullstendig berserk inne hos Aliexpress og julekuleavdelingen!! O`la la! Bestilte i 2 vendinger før Nyttår…*Galskap plassert i en plastboks* Ler hjertelig!
Eg endte til slutt opp med 624 julekuler fordelt på 13 farger….TAKK OG PRIS for de “bare” er 3 cm i dia,
hvis ikkje hadde eg nok hatt seriøse lagringsproblemer hehe

 

 

 

Fant ut det var litt kronglete å oppbevare de i plastboksene de kom i, bare eg så på stabelen under skrivebordet ramlet jo alle sammen. Godt man har litt plastbokser, fikk alle opp i så nå er det trygge. Hva eg skal lage?
Tja si det….fikk noe ideér i jula, men eg vil i utgangspunktet ikkje lage til jula, men til mer vanlig bruk ellers i året – Får sjå 🙂 Skal prøve meg litt frem

 

 

 

Bare det å sitte røre ned i her med hendene er jo bare…Åååå…Skal nok snart prøve meg på diverse så får eg se hva det blir til, kommer selvfølgelig til å vise her på bloggen eter hvert 🙂 Skal bare….først

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

6 kommentarer
    1. Her var det mange herlige kuler. Synes egentlig det blir litt feil å kalle det julekuler da det kan brukes i dekorasjoner til alle mulige anledninger. Store røde kuler ville jeg nok kalt julekuler, Ser den?
      Fest på en ståltråd/blomstertråd og pynt opp i en grønn plante f.eks.
      Bare fantasien setter begrensninger. Du er da kreativ til tusen, så her får vi nok se mye spennende.
      Klem fra Liv

    2. Så herlig med alle fargene. Akkurat som garn, de gjør meg så glad. Du er jo sjeldent kreativ, så dette blir spennende 👏🤗

    3. Gleder meg veldig til å se resultatet av julekulehandelen din.Er fryktelig spent 🤔🫣

Siste innlegg