Når perlene raser, Hvordan fixe på en fin måte?

 

Dette er FØR stryking, Løva ligger så flott over 24 plater
og strykinga ligger foran meg som et mareritt…

 

 

 

 

…så da gikk det som det måtte gå, et ganske så irriterende ras kan man si.
Det er fullstendig håpløst å prøve å “perle” det på plass under strykinga…

 

 

 

…så når motivet er helt avkjølt er det bare å hente skalpellen
og skjære bort alle feil…

 

 

 

Ganske enkelt perler eg bare det som nå var skjært bort….easy

 

 

 

Dytter den nye biten på plass og…VOLÁ!!
Når selve løva skal monteres på plata plasserer eg den nye biten samtidig,
eg stryker den ikkje fast for det har dårlig erfaring med. Men dette blir bra! 🙂

 

 

 

Så ja, da bare kaster eg dette *ler*

 

Da er det jo bare å blande maling og finne frem plata å få den montert 🙂

Har brukt mesteparten av dagen til perling, men nå skal eg slappe i av i go`stolen med strikketøyet 🙂
Ute? Nei, der er det snøstorm skal eg hilse å si….

 

 

 

HA EN FIN KWELL!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg