Noe så FLOTT! – Strikkeoppskrift

Designet av Caitlin Hunter

 

WOW! Et spennende design i en samling av det som skal bli 6 design i The Ghost Town Collection – Pr nå er det 3 lekre design tilgjengelig og HVIS du skulle ønske materialpakker kan du sjekke det ut HER INNE 🙂 Men du kan altså kjøpe hver oppskrift for seg selv helt uten garn så ikkje få panikk med en gang *ler*. Eg ramla jo fullstendig
i fistel over disse fargene da! Snakk om å lyse opp tilværelsen, hæ? De 2 andre designene som er i denne samlingen kan du se nærmere på HER og HER – Denne dama her har mye flott altså! Flere av hennes design har blitt noe “som alle må strikke” her i Noreg (hehe), det er en av grunnene til at eg ikkje har kastet meg rundt, men denne fantastiske Galisteo på bildene her gir rett hjem altså…*Sukk* Hva skal nå eg stakkars gjøre da??
Tror eg må gjøre alvor av å levere inn en Lottokupong altså…

 

 

Designet av Caitlin Hunter

 

Eg hadde garantert aldri tatt på meg “gul” tights, men resten?
Jepp, eg liker det!

 

GALISTEO
Bildene over
Str fra 89 cm til 183 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

Av uforståelige grunner trodde eg det var mandag da eg sto opp…? Merkelig, men ble ganske så fornøyd når eg fant ut at det var lørdag! Eg skal prøve å bruke denne dagen til å pleie meg selv på flere måter. Føler på en rar måte at kroppen min og eg er på 2 plan? Kroppen er vond, og eg har lyst til mye, dette  lar seg ofte vanskelig kombinere…Hva er egentlig greia f.eks med hoven hender? Gifteringen måtte eg ta av meg julen 2018 f.eks, har ikkje blokket den i håp om å igjen kunne ta den på meg….KAN det ha noe med røykeslutt å gjøre? Hmm ikkje vet eg…Føttene føles også hovne/vonde ut, alderstillegg eller hva? Eg vet bare at eg liker det ikkje og eg trooor eg skal få sjekket det ut….snaaaart! Uten at eg skal ta noen på noe ser at ganske mange skylder veldig ofte kroppens ondter på Lavt stoffskifte (om de har det), eg har det (har heller ikkje skjoldbruskkjertel) men eg klarer ikkje bare skylde alt på det heller? Det eneste eg i perioder kan skylde på LS er hvis eg f.eks er trøtt, sliten eller glemsk. Så ja, eg føler absolutt at denne dagen bør bruker til å lade opp, selv om eg føler det behovet bare blir større og større.
Uansett, strikking står på planen og så håper eg resten fikses av andre 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FIN LØRDAG!

 

 

 

Go`klem fra ei noe støl Vibbedille 🙂

3 kommentarer

Siste innlegg