Noen som trenger en Kosepakke?? -GIVE AWAY!

 

Nå ser det virkelig ut som om høsten sniker seg til utover uka, lavere grader, mer vind og regn…Eg har der
i mot trua på mye flott vær resten av året, men litt sånn extra innekos er påkrevd tenker eg! Det gjelder
å benytte seg når sola er fremme. Eg hadde en liten plan om å komme meg ut på tur i dag, men så fikk en plutselig en melding fra Synsam om at turbrillene mine endelig var klar til å hentes! Tok “bare” 5 uker!!
Jadda jadda, flotte er de så nå gjenstår det å få testet de skikkelig ute i terreng og høyder!

Uansett, høsten = Innekos også! For meg kan det være så mangt, men det er alltid noe hobby-/strikkerelatert inn i bildet – Det antar eg det også er for deg? Da eg var å hentet turbrillene svinset eg litt rundt der på senteret og plukket med meg litt dill og dall: Diverse godsaker, ansikt-/ øye- og leppemaske! Det gjelder
å passe på seg selv også, tenker eg – Dessuten så inngår det i å kose seg inne 🙂 For ikke å snakke om en stor kopp med deilig te! (Eller annen varm drikke) Har også puttet 4 nøster
med Mini Sterk (Høstfarger) i pakken.

 

 

 

 

 

Dette er altså en Give Away, dvs du må gjøre noe for å bli med i trekningen 🙂 Hvis du kunne tenkte deg det du ser på bildene, ja da er dette noe for deg 🙂 Eneste du trenger å gjøre er å skrive en kommentar og fortelle hva du liker med høsten! Hva liker du å holde på med. Kanskje du er en person som går fullstendig i dvale fra oktober til mars? Fortell hvorfor! Høsten er min favorittid! Eg liker når det blir lange kvelder
og den lune kosen inne 🙂

Kommentarer på Facebook blir ikkje regnet med.

 

Tenker eg lar denne surre ut uka og trekker en heldig en
LØRDAG 28.september

 

 

 

 

LYKKE TIL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

30 kommentarer
    1. Å kor koseleg da 😉
      Høst er kos — endeleg kan vi senke skuldrene etter ein travel sommer. Endeleg kan vi finne sofa pledd og noe godt i koppen …

      Eg får meir ro over livet i disse mnd, og ja det er faktisk godt med litt ruskevær, godt å være ute ute i regn og vind.
      Men vi håper jo på Sol, litt varme, fine høstfarger ute og TUR – ikkje minst høst turen.

      OG her på sunnmøre har vi hatt nydelege dager som skriker etter tur og eg sitter hjemme og er så lei meg over at eg ikkje får på meg fjellskoa og føttene mine krangler…

      smil på ein mandag fra ho monika

    2. som en skikkelig nordboer ønska æ hlsten og vintern hjertelig velkommen!Er ikke så glad i varmen😅Hater når soverommet koker🥵

    3. Kjempekoselig av deg å ha en give-away❣️
      En perfekt “pakke” med godsaker til høsten.
      🍁🍂 høsten er en nydelig tid, nydelige farger i naturen og inne-kos med lys og forhåpentligvis mye strikketid🫶

    4. Høst er innekos med strikketøyet som fast følgesvenn når det er samvær med familie og venner.
      Om jeg vant denne skulle den blitt sendt videre til min datter❤️. Hun trenger virkelig en kosepakke etter at livet har fart hardt med henne de siste år.

    5. Jeg elsker efteråret (ligesom de andre årstider) – haven og drivhusene gøres vinterklar. Naturens farver er så fantastisk flotte. Der er stadig dage med varme som indbyder til udendørs aktiviteter, men også kølige og våde dage hvor det er dejligt at sidde inde med strikketøjet, en bog eller et sytøj.

    6. Herlig! <3 Høsten er min og hundene sin favorittårstid – frisk luft, vakre farger, solen varmer akkurat passe, de aller fleste holder seg inne så det er mindre folk ute når jeg er ute (ha ha) og det er mørkt både morgen og kveld <3 Høsten er rett og slett magisk <3

      Jeg kan ikke stikke, men hadde jeg vunnet hadde jeg levert garnet til søsteren min og bedt om en overraskelse i retur 😉

    7. Du er god! Høsten liker jeg mye bedre nå enn da jeg var travel småbarnsmor. Nå synes jeg det er deilig å sitte inne på kveldene når det er mørkt ute og det er fyr i peisen og levende lys på bordet. Da jentene var små hadde jeg ennå ikke oppdaget at det var kjekt å strikke, nå koser jeg meg med et strikketøy i fanget og det har blitt produsert mange gensere. De fine fargene på garnet ditt kan nok bli til en fin barnegenser.

    8. Høst betyr masse strikking og sofakos i uka 😍 Og i helgene må æ ut på skogstur for å se på de fine fargene 🍁🍂 Og for tida strikke æ på votter og lue til meg sjøl i høstfarger 😍

    9. Festlig med give away, igjen.

      Her betyr høsten at man igjen kan puste litt lettere, luften føles renere og friskere.
      Jeg og datter koser oss med godt i koppen og strikke/hekletøy, planlegger og produserer for kommende juler.
      Konkurransetid er det også, med høy intensitet både på og utenfor matta

    10. Alle årstider har sin sharm. Jeg liker ikke vinteren med all det glatte som vi har på mine kanter. Jeg vil si at våren og høsten er mine årstider. Liker også sommeren da jeg kan sitte ute og kose meg med strikking.
      Å strikke det gjør jeg hele året. Så det du legger ut er det samme for meg. Men det hadde vert koselig å få en pakke fra deg. Men det er sikkert noen som kan hende har mer brukt for det enn meg.
      Ha en fortsatt fin kveld og gratulerer med nye briller.

    11. Herlig Give Away! Jeg liker høsten, å kunne sette batterier i alle lyslenkene og finne roen inne på kveldstid med bok eller strikketøy. Så er det jo ikke lenge til årets aller beste tid, advent og jul.

    12. Tidlig mørkt på høsten er ikke feil. Da senker roen seg sammen med en god bok eller håndarbeid. Men vinteren med snø og kulde kunne jeg glatt byttet bort mot deilig sommervarme.

    13. Jeg liker aller best fargene på høsten – og den friske , kalde lufta ❤️ Høsten er strikketid for min del 🧶🕯️

    14. Høst er ei fin årstid og spesielt når været er slik som nå. Eg har laget masse gresskar, hekser og høstfeer som eg ska stå på marked og selge til helgen. Gleder meg😀. Ellers synes eg det er koselig å tenne lys og kose meg med strikketøyet eller hekling🧶🧶

    15. Høsten er fantastisk! 🍁 Nydelige farger, herlig luft, lyslykter, levende lys, bålpanne, fyr i ovnen og en god kopp te sammen med strikketøyet 🥰 Koselige turer for å oppleve nye turområder sammen med kjæresten min og hunden hans er også en herlig aktivitet før vi kryper opp i sofaen og ser litt TV på kvelden 🥰
      Og tusen takk for raust give away igjen 🤗

    16. Høsten er kosetid , strikketøy, kaffe, ullpledd og en god film🤎 men også en tur ut i fin høst sol og krispi luft, ikledd ull🍁🍂

    17. Høsten er mørke kvelder hvor jeg kan tenne levende lys, kose meg i godstolen med et strikketøy og kakao. Eller gode turer i marka/på stranda med hundene, hvor jeg nyter høstfargene.
      Når man er bygd for komfort, som meg, så blir det godstolen som vinner… 🫣😉🧶

    18. Så kjekt!!
      Høsten er min favoritt årstid 🍁
      Da er tiden for å tenne lys, og strikke masse!!
      Herlig tid 😊

    19. Høsten er den beste tiden på året🍁🍂 Da kan man sitte inne og strikke, og høre på høststormene, med god samvittighet. Liker faktisk dårlig vær…regn og storm. Får en ro over meg når høsten kommer. Da er det bare koooos som gjelder😊

    20. Det eg liker med høsten er at en med god samvittighet kan kose seg inne med strikketøyet, mørkt ute og en kan tenne stearinlys. Blir intimt og koselig🥰 Når det blåser ute og det er mørkt, fyre godt i peisen. Herlig🤩

    21. Så koselig give away 💜
      Høsten er absolutt min favorittårstid. Selvfølgelig på grunn av fargene, men aller mest fordi det nå blir mulig å sove sammenhengende og ikke stadig våkne fordi det er altfor varmt

    22. Hei på deg. Høsten er magisk!!! For å sitere min far så er “det beste med høsten er å åpne en god flaske med rødvin og lese en god bok forran peisen”. Jeg elsker høsten!!! Høstmaten, peis, kalde og klare dager og kvelder, bedre søvn siden det er kaldere om natten, innehygge, mørke kvelder og flotte farger. Dessuten synes det ikke så godt om det har skorter litt på rengjøringen i heimen😘. Likevel, hver årstid=sin sjarm. Du er så utrolig snill og generøs med dine give-aways. Tusen takk. Jeg har stooor glede av bloggen din, Vibeke. Alt godt og god klem fra Birgitte

    23. Høsten er tida for å feire seg selv. Nyte de vakre høstfargene ute, hvis ikke kulingen fra sørvest plukker de ned før en kommer så langt. Stearinlys, kakao og krim i bokform. Hutring i kalde høstmorgener hvor en sjekker hvor langt ned nysnø grensa er kommet fra dagen før… Fine stjerneklare kvelder med mulighet for nordlys.

    24. Høst er å fyre i ovn,og tenne stearinlys🕯️og høre på musikk mens eg mala eller strekka🤗og nippa til kakaoen😋

    25. Om høsten kan man kose seg inne med masse lys og et strikketøy🧶. Jeg liker også veldig godt å legge puslespill. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg