Ny Høstjakke? -Strikkeoppskrift

Designet av Kate Davies Designs

 

Tenk å hatt sitt eget garn slik som Kate Davies har? Kult! “Vibbedille Ull” *ler* Men altså….Sjekk ut disse fargeren her da! Gi meg en av hver sier eg bare! Denne jakken er strikket i Milarrochy og det er bare å velge seg den “sirkelen” du måtte ønske: Sommerjakke eller høstjakke? La fargene bestemme det 🙂

 

 

 

Designet av Kate Davies Designs

 

Eg valgte å bruke vårjakken her i dette innlegget, mer mine farger 😉 Høstjakken var også fin da, utover det er det jo bare å plukke å mikse med farger. Garnet som er brukt er på 200 m pr 100 gr (Det selges i nøster på 25 gram/100 m). Vet ikkje hvor enkelt det er å bestille/kjøpe orginalgarnet, men om så er kan også Dette Garnet fint brukes – Det finner du også i mange flotte farger.

 

LAND O`CAKES
Bildene over
Str fra 89 cm til 146 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

I dag har eg planer om å roe ned, ble mye hit/dit og litt høyt og lavt i går – I dag trenger eg en smoooth dag! Eneste eg har lovet å gjøre er å kjøre ut å levere Lotto`n for mor mi, det må gjøre hver 5.uke 🙂
Ser an egen form til i morgen ang å hente mor mi hjem 🙂

I går fikk eg faktisk montert nesten alt eg har hatt liggende i skåler så nå kan eg begynne med nye runder med
å kreere 🙂 Minker godt i boksene med Cernit og Fimo så godt at en ny ladning er på vei 🙂 Har fått med meg at det ønskes kuer og ugler av mange hehe Kuer var noe dillå lage! Du vet at de har både horn OG ører? De er 4 bittesmå dilleting som skal lages hehe Uglene er enklere, eller de kan gjøre enklere 🙂 Prøvde meg på en merinosau i går og de kan går! Du vet de sauene som er svarte med hvit ull? Kjempesøte! Har bestilt noe sånn verktøy som kan være gode å ha for en fin finish, eg har sånn pirkere/kniver og diverse for vanlig leire, men de funker ikkje for alt og nå trooor eg det er landet i Norge og er på vei i posten 🙂 Spennende!

 

 

HA EN FLOTTERS DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
      1. Fikk faktisk tilbud fra Egmont for et par år siden om eg ville jobbe sammen med dem, det var snakk om produkter og Osloturer….Eg ble vettskremt og takket nei! Me ble enig om at me skulle legge det på is inntil eg hadde tenkt….eg tenker ennå haha Det er den kombinasjonen inntekt, ufør etc for eg er jo ikkje frisk nok til å jobbe, men eg er frisk nok til å tjene penger haha Det er snakk om den gyldne middelvei 🙂 Men gøy at tilbudene var/er der 🙂

        1. Så artig at du fikk tilbud fra Egmont! Kanskje tenker du enda? Det fins alltid muligheter og løsninger, om dette er noe du vil. Og kanskje går det an å begrense både arbeidsmengde og inntekter. Med enkeltpersonsforetak, kan du også trekke fra utgifter, slik at “inntektene” blir minimale. 🙂

    1. Her har nok Katie Davies hentet inspirasjon fra «Bohusstickning».
      Vakkert og greit at det er ullgarn og ikke angora.

Siste innlegg