Ny Strikkeveske? + En deilig Gratis oppskrift

Designet av Rebecca Langford

 

Noe annet eg syns det er kjekt å strikke, eller hekle som den over her – er vesker! Gudene skal vite eg har ganske mange på min samvittighet. Har mange selv + det ble ganske mange til Amira (+ hennes venninner) da hun var liten 🙂 Det var i grunnen strukturen på den over eg falt for, Mosaic Hekling heter det, eg kan Mosaic Strikking, men hekling tror eg ikkje eg har prøvd. Veldig fin effekt!

 

 

 

Designet av Rebecca Langford

 

Du ser mønsteret enda bedre på denne! En perfekt veske til håndarbeidet når du f.eks skal ut på tur 🙂 En veldig lekker sak må eg si 🙂 Når eg drev å heklet og strikket vesker brukte eg veldig ofte Bomull Sport for det er
0 stretch i det garnet haha Det du hekler blir som støpt på en måte og holder seg godt 🙂

 

MOSAIC BUCKET BAG
Bildene over

 

 

 

 

Designet av Rebecca Langford

 

Måtte jo bare plukke med meg denne grytekluten i samme struktur! Ja så kan eg jo øve meg, eller lære meg teknikken. Smart! Kan fint ha ei rekke med slike hengende på kjøkken 🙂 Gaver? Yes! Supre gaver 🙂

 

MOSAIC POTHOLDER
Str 20 cm X 20 cm
Gratis Oppskrift

 

 

* * * *

 

Her ble det en lørdag helt uten egenpleie, så langt i allefall! Den ene etter den andre sneik i køen så da sitter eg her da vettu, ja med håret i enn dått og hårete legger! Trøtt er eg også så det spørs som eg ikkje må ta meg en time eller 2 på øyet! Var jo ikkje helt sånn lørdagen skulle bli, men men, det positive da er jo at den bare kan bli bedre 🙂 Satser på det tror eg 🙂 Ikkje har eg fått strikket noe heller ennå siden eg bare har valset rundt å ryddet, tror nesten eg glemte et øyeblikk at det er lørdag! Ja man rydder jo ikkje på denne måten da, nei det hører da mer hjemme på en mandag vil eg si. Jaja tror bare eg tar meg en kwil, lader meg litt og så håper eg det er bedre når eg våkner 🙂 Har planer om en fin kwell og med litt søvnmangel lar det seg dårlig fikse 🙂

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra VIbbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg