Nydelige Votter – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Anna Dziuba

 

Hvis man bare ser litt etter så er det inspirasjon å hente over alt, og i alt! Disse vottene f.eks, designeren ble inspirert av noen dører på ei kirke i Sverige, ikkje sant!? Kan bli mye lekkert LaceDesign om man tar for seg ei kirke eller 2 😀 Bare tenkt på det neste gang, knips noen bilder og se hva det kan brukes til.

 

 

 

Designet av Anna Dziuba

 

Vottene er strikket i tynt ullgarn sammen med en tråd mohair. Mix og trix det du vil, bare ha et øye på strikkefastheten så blir dette skikkelig lekkert ♥ *Host!* Julegaver…?

 

DOOR MITTENS
Bildene over
Str M og L
Gratis strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

Vel vel, nok en dag på Hobbyrommet ja, neeei da eg har ikkje ryddet noen ting! Hakk`e tid! Planen er å få ferdig bestillingene og sååå kan en roe ned 🙂 Ikkje for det at styrer så mye heller da, sitter å koser meg, ser på serie
og perler 🙂 Når bestillingene er ferdig skal eg RYDDE Dette Innlegget, fjerne det som er merket “Solgt” og legge til nye. Har fått en del fargetips så ja, flere og helt andre farger 🙂 Fikk spørsmål om et bedre bilde av Candy Armbåndet, eg er enig, bildet gjorde armbåndet litt trist på en måte! Men, verken Candy eller Lollipop er trist ♥
Litt sånn sukkerspinnfølelse 😀

Eg har kommet til siste sesong av Sons Of Anarchy og det bygger seg veldig opp! Eg vet jo hva som skjer, men eg har jo egentlig kun husket bruddstykker og noen høydepunkt! Det svarer seg virkelig å se en serie 2 ganger, minst!

 

 

NYT KWELLEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg