Nydelige Votter – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Outi Nousiainen

 

Nydelige votter med akkurat passe fletter og struktur. Garantert skikkelig kjekke å strikke ♥ Designeren har strikket med Hedgehog Fibres Sock garn og strikkefastheten er på 28 m, så ja, det er et par delikate votter ♥ Strikker du disse i gave så skulle det være helt unødvendig å kjøpe noe i tillegg. Det er liksom ikkje “bare” et par votter. Det er en tabbe me veldig ofte gjøre, ikkje det? Ja når me sitter der å pakker inn gavene som me har strikket? Tanken om at det me har strikket ikkje er nok, det er noe me alle opplever, men bare legg den fra deg jo før jo heller!
Et par lekre votter er absolutt en flott gave i seg seg selv ♥

 

 

Designet av Outi Nousiainen

 

Vottene er oppkalt etter den Finske Høstfestival “Kekri”.

 

 

KEKRI MITTENS
Bildene over
Dame størrelse

 

 

* * * *

Må bare starte med å takke for alle Gratulasjoner på Innlegget fra i går kwell. TUSEN TAKK! Det var en meget fornøyd og lettet sønn som kom hjem fra trening sent i går kwell. Han stupte rett i seng for å si det sånn.

Må bare si en liten ting som noen kommenterte; Selvfølgelig håper me at det går bra i det kommende NM, men fordi om han tok 4 medaljer i fjor betyr ikkje det at det blir “enkelt” i år. Hadde han stilt med Rødt Belte i år også hadde han hatt mer “fartstid” med det han skal kunne siden da hadde han kun konkurrert i det han har trent på i over et år. Nå når han har Sort Belte skal han bla lære seg 3 ny mønster som han fikk i går, det er disse han skal konkurrere med neste måned + alt det andre han har lært fra dag 1. Med de andre beltene begynner man som regel å trene med mønstrene til det enste beltet før man får beltet. Sparringdelen er vel den han håper mest på, der er han utrolig dyktig og det er ikkje noe forskjell fra i fjor til nå uten om at det bare blir tøffere og tøffere.
Men først nå er det Rogalands Mesterskapet 20.okt og da får han prøvd seg litt mot andre Sorte Belter 🙂
Siden han også da skal være Dommer skal me stille i hallen kl 9 heeelt ute på Nærbø.

Anyway, i dag! Planene er at Ali skal monteren den nye kjøkkenbenken og det blir bra altså! Håper bare det går knirkefritt! Dvs at nå etterpå tenkte eg å ta å shine kjøkkenet sånn at det ser litt bra ut før jobben starter. Ellers så trenger eg å lade meg litt! Som eg sa i går så skulle man jo tro at eg også har Gradert meg haha

På strikkefronten er eg nå i gang med det første ermet på Macey. Var helt problemfritt å strikke ermet ovenefra.
Eg bare leste oppskriftene for ermene feil vei, målte ut hvor mange ca X antall masker var og plukket opp masker på den feltet eg hadde målt ut – Så ja, dette blir nok bra 🙂 Har strikket litt slike gensere opp gjennom og det er jo fort gjort å få litt for lange ermer, men nå skal de blir akkurat passe tenker eg 🙂

I morgen er det helg OG Høstferie! Dib reiser på hyttetur med noen kamerater, tenker det skal bli godt! Amira skal jobbe full rulle for hun skal være med å bygge nye Phonehouse butikker så det er vel gjerne ikkje så mye me kommer til å se hverken henne eller Dib. Begge to er de like dedikerte i det de driver med
og eg kunne ikkje vært mer stolt! ♥

Tar meg en kopp kaffi til eg og bare nyter morgenfreden 🙂

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Stolt Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg