Nyheter fra Isabell Kraemer!

Designet av Isabell Kraemer

 

Eg føler det er lenge siden det kom noe nytt fra Isabell Kraemer, mulig eg er bortskjemt, for i perioder kom jo hennes design som perler på en snor! Men, når eg sjekket nå så har det da kommet 1 i mnd ca den siste tiden, tydeligvis bare eg som syns det er sååå lenge siden 🙂 Uansett, de havner rett inn i favorittene! Eg har jo en deilig Kramer-Genser i kurven her…den mangler bare en arm liksom….Har for travle dager rett og slett! Uansett, det ser faktisk ut som det skal komme noe striper fra Isabell snart…? Hmm det kan eg like vettu!

 

TOPOLINO
Bildet over
Fra 85 cm til 155 cm i overvidde

 

 

 

 

Designet av Isabell Kraemer

 

Til deg som fortviler over “alle disse engelske oppskriften”:  Nå Isabell publiserer en ny oppskrift er den som oftes på engelsk, tysk og fransk, men om du er tålmodig så kommer det som regel flere språk etter hvert. Mange av hennes design kommer f.eks på dansk, ja t.o.m på norsk 🙂 Det flotteste med hennes design er at de er sååå inkluderende! Størrelsen går fra ganske så smalt til stort og godt – Veldig rause mål 🙂
Hun får ei stor stjerne i boka av den grunn

 

DON`t ASK
Fra 88 cm til 160 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

 

 

Det har vært ei varm natt, men det hjalp godt på at eg la meg på Amira sitt rom! Det rommet er ganske så svalt hele dagen, mens våres står og blir oppvarmet!! Grusomt med et varmt soverom!! Har sovet ganske greit, fikk noen extra timer om ikkje annet og eg våknet overhode ikkje svett – Det var deilig! Tro om det har tordnet i natt? Ser på klokka mi at eg har vært våken 2 ganger, men kan ikkje huske det?

Akkurat nå er det 25 gr, så ja, dagen blir nok god og varm hehe Etter kl 18 i kveld og frem til midtnatt er det meldt øsende regn og 28 grader!! Da vil eg også tro at det kanskje kommer til å brake løst! Det er kom ei skikkelig regnbyge her i går kveld sammen med et brak og et lyn. Uansett, sol og varme bør og må nytes i dag for regnet kommer og temperaturene synker! Det er rett ned til 14 grader over helga og så regner med oss frem til neste helg…Får nå ikkje håpe at sommeren er over…? Nei da, det er nok bare ei god jordbløyte som kommer 🙂

Uansett, hva som skjedde i går vet eg ikkje, men kjøkkenet ser ut som at det er blitt usatt for et terrorangrep av noe slag!! Alle mine planer her hjemme ble avslyst i går og eg håper ikkje det samme skjer i dag! Eg trenger MIN Me-Time!! Det nytter ikkje å sove dagen lang for å få god energi, nei, eg må være for meg selv og gjøre ting som gjør meg glad – DA får eg energi, og det håper eg at eg skal få til i dag,
men eg må vel gjerne raide det kjøkkenet først…*Sukk*

 

 

LAG DEG EN
FLOTT LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg