NYTT ANTREKK TIL VÅREN? # NORSKE OG GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER

Reklame for House Of Yarn/ Dale Garn

Designet av Liv Inger Espedal/ House Of Yarn/ Dale Garn

Vettu ka?? Det er når eg ser slike lekre antrekk som det over her at de der idiotiske “SommerKropp” tankene kommer snikende…er virkelig et ord som bør strykes ut av vårt vokabular, eg er dessuten for selvsikker på egen kropp til å bry meg og det bør du også være! Me er seriøst en gjeng med skikkelig flotte damer som er tildelt en egenskap som gir oss muligheten til å trylle frem de lekreste plagg som me kan sprade rundt i og bare være flotte! Dessuten ble eg stormende forelsket i drakten over, hofter/rompe eller ei, dette falt eg pladask for! Bare sjekk den fargen da! Hæ?? Rålekkert! Nå har eg ikkje så bred erfaring med garnet det er strikket i, ja f.eks om hvordan det oppfører seg i bruk/vask etc, kanskje du vet? Drakten kan du strikke i enten LERKE eller LERKE PLUSS 🙂

Åååå eg kunne tenkt å bare “gønne” på å strikket den i Terracotta!! Hadde blitt  knallstilig tror eg! Har i grunnen bare strikket småplagg i Lerke, men vet ikkje hvordan det oppfører seg i store plagg.

Del gjerne Tips/Erfaringer i kommentarfeltet under her 🙂

 

MELANIA RIB-TOPP & TUBESKJØRT
Bildet over
Fra str XS til XXL

 

 

Designet av Kari Haugen/ House Of Yarn/ Dale Garn

Det er ikkje bare om vinteren været kan være noe ustabilt, våren, ja hele året egentlig slipper ikkje unna! Så det å strikke seg en lekker kjole i ALPAKKA og KIDSILK ERLE er garantert ikkje det dummeste du gjør 🙂

 

SOFT CABLES KJOLE
Fra str S til XL

 

 

Designet av Bente Presterud Røvik/ House Of Yarn/ Dale Garn

Eller hva med denne litt småfrekke her som du kan strikke i de samme garntypene som den rosa over her? Hmm tøff ikkje sant?

 

WOOLLY LACE TUNIKAKJOLE
Str S til XXL

 

 

Designet av Anne-Kirsti Espenes/ House Of Yarn/ Dale Garn

Eller er du kjempetøff og bare tar sjansen på at hele Våren blir solfylt og varm? Ja da er nok en kjole strikket i PURE LINO en kjole for deg 🙂 100% Lin i utrolig mange lekre farger som passer helt supert både til Våren og Sommeren 🙂
Ta en sjanse, man lever da søren meg kun èn gang 

 

LEONARA KJOLE
Str XS til XL

 

* * * *

Du? Det er jaggu meg HELG igjen!?! Fortsetter me i denne farten så er det jo snart Jul igjen! HAHAHA Neida, slapp av! Nå blir det en flott og lang vår etterfølgt av tidenes flotteste og varmeste sommer før en fargerik og flott høst åpenbarer seg og etter hvert så laver snøen ned og me har 1 meter innen 1.desember 🙂 “Jepp, akkurat SÅNN er det…” – aka Brelett Tv-Reklamen *humrer*

Syns eg hørte ordene “Storm” og “Orkan i kasta” da eg svinset forbi Tv nå i morgentimene? Er det skikkelig uvær på gang eller?? Her i vest også?? Måtte det bare bli februar kjapt, da starter det fridager i øst og vest og på den måten forsvinner jo vinteren rimelig kjapt! Ja i år er eg skikkelig annige og en grunn til det er fordi eg vil begynne å plante!! Når kan eg f.eks begynne å plante litt inn? Tenker på grønnsaker/krydder. Tenkte eg skulle prøve det i år, ja å starte inne for så å flytte de ut for da blir vel “ting” litt raskere spiseklar vil eg tro 🙂 Ja eg har STORE forventninger til grønnsak“hagen” eg skal til med i sommer 🙂 Har også planer om SPRØTT mye blomster MoHaaa TENK på hvor mangen planter/blomster eg kan kjøpe i steden for tobakken som eg kjøpte i fjor? haha

Sjekket akkurat gradene ute her og det er jo kun 1 grad!! + det REGNER!?? Jøss! Det kan jo bli skummelt på veien av sånt!? Hmm trooor ikkje eg vil ut å kjøre så det var godt me handlet litt i går 🙂 Trenger litt mer før helga, men me får se i morgen i så fall. Har liksom mistet det der at me “MÅ på butikken” nå når me har sluttet å røyke, plutselig er det ikkje så farlig om me drøyer det en dag hehe Ja for mat er jo noe me alltid har i hus uansett, det var verre med tobakken hehe FYYY søren eg oppdager bare flere og flere positive ting med å ha sluttet å røyke og det er helt FANTASTISK!! Det eneste som ikkje er så fantastisk er ALT eg etter hvert har funnet ut at eg må vaske!! OMG! Bare ta en titt på Snapchat (vibbedille) du så ser du ganske så tydelig hva eg mener!!

Planene akkurat nå før eg setter meg ned å strikke er å shaine kjøkkenet! Skuldrene mine er IGJEN helt på tryne og verker, men nå skal eg bare overse det og rydde ut og inn av oppvaskmaskinen! Må få det gjort rett og slett 🙂 Etter det tar eg bare dagen som den kommer, ser ikkje ut for at det blir noe maling i dag heller….Trooor muligens Ali er litt sliten eller kanskje litt umotivert? Hmm Vel, eg får finne ut av det og kanskje trykke på de rette knappene? haha

 

LAG DEG EN KOSELIG
DAG OG NYT DEN!

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg