NYTT DESIGN – LEKKERT MØNSTER – STORE STØRRELSER

Designet av Jennifer Steingass

 

På jakt etter en genser med det vakreste mønsteret i rundfelling? Vel, da er absolutt Jennifer Steingass designeren du sjekker ut! Hun har et eldorado av lekre gensere og du finner alle HER INNE 🙂 Gå bananas sier eg bare, det er tross alt fredag 🙂 Du kan også kjøpe 2 oppskrifter og få 1 gratis, herlig, ikkje sant? (Du får altså 3 oppskrifter, men betaler kun for 2) Ikkje bare det, men det er litt tilbud på denne over her også siden den er ny
og du får 30% med koden STITCHES.

Denne genseren er strikket i tynn merino, typ Baby Merino så det er absolutt en helårsgenser –
ja t.o.m sommergenser. ME LIKE ♥

 

 

Designet av Jennifer Steingass/ Strikket av bluestew

 

Måtte bare legge til denne varianten også for du kan fint mikse med farger og bruke mer enn 1 mønsterfarge.
Klikk deg inn på linken rett under her (Store bokstaver) for å se flere varianter!

 

GARDENGATE
Bildene Over
Fra 90 cm til 167 cm i overvidde

 

 

* * * *

FREDAG!! Selv med ferie kjennes det så herlig ut! Me skal snart ut å kjøre for å få mor mi på kontroll på klinikken hvor hun opererte ryggen for noen måneder siden. Mens hun er der tar me en handel på en arabisk butikk og det gleder eg meg til for det er alt for lenge siden. Spurte om det var noe ungene ville ha og begge svarte “PICKELS” i kor! Så da blir det vel ei tønne med det 🙂 Knaskende og skikkelig gode! Den butikken me nå har funnet er helt magisk så du får jo følge med kanskje eg husker å snappe! hehe Mye deilig og godt + eg føler alltid me får så mye mer for pengene på denne type butikk 🙂

Men nå først må eg virkelig på badet!! Eg gjorde jo det helt store i går vettu! Dagen før vasket eg håret mitt, så egentlig burde eg har glattet håret mitt i går, men i steden for så kleiset eg det fult av kokosolje!! Jadda! Jo ja, det er deilig å ha i håret og siden eg følte det var litt krusete så gjorde eg det uten å tenke på dagen i dag! Er jo lurt å gjøre når me ikkje skal ut på noe! Nå ser det ut som eg har tidenes kleineste hår!! Ikkje har eg tid å vaske det heller, ikkje for at det hadde gjort det særlig bedre med tanke på at me skal gå snart…Så ja, da må det bli enten ei flette eller en surr på toppen….Føler alltid eg ser ut som eg akkurat har stått opp da så bare for å benekte det får eg vel heller ta på litt sminke i tillegg! haha Da ser det muligens noe mer planlagt ut! Uansett, vurderer å bare bestille meg en ny frisørtime ganske snart åsså kwitte meg med litt hår! Jepp, det er det eg har tenkt å gjøre denne gangen. Når håret ganske snart er UNDER rompa, ja da er det alt for langt 🙂

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg