NYTT Kjoledesign! – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Elise Amanda/@ea_strikker

 

Virkelig lovende, og ung! Har følgt henne sporadisk nettopp pga strikkingen, mye lekre og fluffy plagg har kommet av hennes strikkepinner. Er det noe me trenger så er det nye og unge designere som kan holde det gående noen år 😀 Kjolen som har trillet av hennes pinner er absolutt noe som havner i mi gate! Løs, romslig, fin lengde
og V-hals! Bedre enn dette blir det neppe! Strikkes i merino sammen med en tråd kidsilk, dvs dette er en kjole du bør strikke deg i løpet av sommeren slik at den er klar til bruk når høsten er her! Det kunne eg tenkt meg!
Skal ikkje se vekk fra det blir klikket hjem en strikkepakke.

 

 

Designet av Elise Amanda/@ea_strikker

 

Absolutt lekker uten ermer også, men tror nok eg hadde gått for ermer 😀 
Hvem vet? Kanskje nettopp denne kjolen blir den store Hit`n til høsten? Den er nå i allefall flott og stilig nok! Gratulerer til Elise Amanda med sitt første solgte design!

 

BJØRG KJOLE
Lange ermer
Str XS til XXXL
Norsk strikkeoppskrift

 

 

 

BJØRG KJOLE
Korte ermer
Str XS til XXXL
Norsk strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Jadda jadda, da ble det meste av denne dagen ødelagt! Som sagt så la eg meg igjen i halv 10 tiden for å sove et par timer…..våknet kl 14!! Jaja…gikk rett i dusjen for å klare å bli våken!
Blir jo helt i ørska når søvn blir sånn stykkevis og delt!

Nå sitter eg i grunnen bare her å surrer…Skulle nok hatt en kaffikopp til, drikker bare en og det er jo når eg står opp, men nå har eg jo sover bort effekten av den! haha Det romestreres på kjøkkenet så det er i det minste middag i lufta i dag 🙂 Tror bare eg skal begynne stille og rolig med fortsettelsen på badeanden eg startet på i går og såååå blir det garantert mange pinner på Teppet eg startet på i går – Det blir sååå fint!

 

 

 

HA EN FORTSATT
FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg