Nytt tilskudd i Julepyntsamlingen min! *Lykke*

 

Vet ikkje hvor mange ganger eg gikk forbi standen til Sigmund på Solamessen….Det eg så falt så visst i smak, men eg gikk noen ganger for å tenke: “Er det noe eg trenger!” Svaret eg ga meg selv var “JA” hver gang…! Altså…da var det bare å stoppe på siste runde og han hadde mange nydelige trær, problemet var å velge seg ut ett eg kunne ta med hjem….UMULIG! Eg ble stående å sette diverse trær sammen for å se hva som ble pent sammen…som du ser endte eg opp med 4 stk 🙂 *Lykke*
De er sååå fine, meget flott håndverk må eg si!

 

 

 

 

Gleder meg til å pynte med disse når julepynten snart skal frem. Har noe trehvite sopper med røde hatter som kommer til å passe fint sammen ♥

 

 

 

 

Det største eg kjøpte er ca 20 cm, han hadde høyere/større også. Det minste mitt er ca 11 cm.

 

 

 

 

Som eg fortalte i går spurte eg han om han hadde et sted han solgte disse, som f.eks på nett, men det hadde han ikkje. Spurte så om han ville sende om noen ønsket seg et tre eller flere: Det kunne ordnes fikk eg beskjed om. Eg har fått lov å dele kontaktinfoen hans så om du skulle ønske deg de fineste trær er det jo bare å sende han en melding, en koselig kar 😀 Eg betalte 250 for det største og 150 for det minste – Fine priser syns eg, dette er skikkelig flott håndverk.

Eg har lenge vært på jakt etter lignende treverk, har har også hatt lyst på store/lange trefjøler til å servere mat på. Tidligere har eg sjekke hyllene på Nille for de har en del…til blodpris….Lange og store marfjøler fant eg hos en annen treskjærer til meget rimelig penge…*Dobbel Lykke*

 

 

 

 

Denne søndagen ble overhodet IKKJE som planlagt! Våknet 06.15 av at Ali hoppet ut av senga….Milo(<—KATTA!) sto uten for soveromsvinduet å hylte, han ville inn! Vel tilbake i seng var nok Ali borti Zzzznorkeknappen…..Eg kunne bare stå opp…umulig å sovne igjen. Samtidig som eg krøp under teppet på sofaen halv 9 sto jaggu meg sola opp, trakk for gardinene og sluknet…Tenkte et par timer ville hjelpe…Våknet av at Mil(<—Katta, altså!) lå sånn halvveis på ansiktet mitt å malte…Kikket på klokka: 13:50!!! WHAT!?!?!?! Begge gutta var oppe, men ingen har tydeligvis turt å vekke meg! Jaja…nå er eg i det minste utsovet så nå kan eg starte….Beklager hvis du har ventet *ler*

 

 

 

 

 

Nå skal eg få tatt bilder av alt strikketilbehøret eg har fått hengt tilbake på tavlene mine,
så om eg har noe du har lyst på får du følge litt med utover ettermiddagen 🙂

 

 

 

HA EN FIN SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg