Oj! Dette kunne eg gått glipp av!!

 

 

Eg sendte en kjapp melding til Amira i dag og spurte om de ville bli med på tur, de kunne velge mellom Tungenes og Store Stokkavann – Da ble det en vindfull tur rundt Stokkavannet. Kan tenke meg det hadde vært heftig ute i havgapet. Helt herlig! Eg hadde jo tatt med meg en stor pose med havregryn, men det var nesten ikkje ei and, ei heller svaner….Tror de hadde gått i skjul i dag! Men, det var Hvitveis…! Masse Hvitveis…
pga vindene ble det ikkje så fine bilder av akkurat de…

 

 

 

…men på andre siden av vannet hadde “disse gule” det bedre 🙂 Nå er det vår og snart sommer!

 

 

 

 

Den smale tynne bekken ved mølla var ganske kraftig i dag 🙂
Liker meg rundt dette vannet og det var nydelig å gå litt skikkelig igjen!

 

 

 

Ble en bra tur så eg kommer til å sveve resten av dagen!

 

 

 

 

Da me gikk forbi golfbanen sa eg til Eirik at me måtte gikk etter golfballer, før eg fikk sagt det ferdig omtrent hadde han funnet 2 stk!! Heldigvis så delte han med seg hehe Eg gikk alltid etter slike når eg går forbi,
men aldri funnet!

 

 

 

 

 

Snakket litt mat og sånn med Amira, hun har god greie på hva som er fornuftig og ei – Eg hadde god kontroll på dette da eg trente aktivt. Mitt problem er at vekta har stått bom stille siden i høst + at nå på nyåret har eg hatt sånn søtsug på kveldene….noe som resulterer i en del is…hihi Eg vet at dette kan skyldes for lite mat av rette type i løpet av dagen, og Amira sitt råd var å fyre opp mengden med proteiner. Ok, eneste eg har i hodet er lite karbohydrater og lite mettet fett….ellers sjekker eg lite, men nå skal det spises proteiner.…Ble 3 Rugsprø og 1 pk med kyllingpålegg= 25 gram proteiner. Til middag senere blir det søtpotetsuppe med 1 pk kalkunbacon = 30 gram protein. Min mengde protein skal ligge på ca 136 gr pr dag. Ok, hvis eg blir kvitt søtsuget er jo det bra. Husker for mange år siden hvor eg drakk en del sånn proteinpulver…eg hadde fått feil dose og dunket ned alt for mye noe som resulterte i vektøkning så det er greit å forholde seg til riktig mengde 🙂 Satser på at dette kan “løsne” noe 🙂

Men nå? Vel, nå skal det strikkes, beina på skrivebordet og på med en serie eller film! TRENGER en ny serie!!! Tips?? Eg elsker serier med mange sesonger og som ikkje fortsetter 1 gang i uka 🙂

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Så ut som et fint område. Det med vekta er sikkert noe med at du har mer muskelmasse nå vel? Du går jo så mye at det må ha blitt en del muskler her og der 🙂

      1. Det var det legen min også sa….uansett er det demotivere å se at vekta har økt m 3 kg, MEN eg har innfunnet meg med at vekt får være vekt, eg skal heller fokusere på hvor herlig det er at formen kjennes utmerket og at eg faktisk har blitt sprek det siste året 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg