Om du skulle ha for lite sokker….

Designet av Anna Radchenko

 

…ja da kan du nappe til deg denne oppskriften – Eg falt som vanlig veldig kjapt og hardt…Sukk…den der sokkeskuffa mi er sååå neglisjert, tror ikkje du aner. Hvis eg nå ikkje snart begynner å strikke sokker så må eg begynne å stoppe sokker….! Nå siste når eg trengte tynne ullsokker måtte eg kjøpe…DET sier jo i grunnen sitt…hører jo egentlig ikkje hjemme et sted!

 

 

 

Designet av Anna Radchenko

 

Relativt enkle sokker, lekkert mønster, ja rett og slett flotte sokker som falt godt i smak 🙂
Strikkes i tynt sokkegarn, sånn ca 400 mpr 100 gr-Pinnenr 2,5/3,0

 

SHERBROOKE SOCKS
Bildene over
One Size

 

 

 

* * * *

 

 

 

Lørdag gitt, sola skinner der bakom litt tåke så værmessig tror eg det blir en fin værdag før det skal begynne å regne i ettermiddag…Må faktisk ut en tur!! Venter på å få bestilt flere perler, men hakk`e tid å vente lenge så eg må svippe ut på Extra leker å se om de har de 2 fargene eg trenger. Planen er i utgangspunktet å kle meg i turklær. Skal også nedom graven tenkte eg med litt roser, er jo morsdag i morgen. Da kan eg kombinere det med en liten tur 🙂 Spørsmålet er bare om eg skal lade opp eller “trene” mer….Skal nemlig på en betydelig lengre tur på tirsdag! Skal gå rundt Finnøy, turen tar 3-4 t inkl en matpause…! Storesøs mener det bør gå fint, så eg velger jo å stole på henne! Slo på stortromma i dag og har kjøpt meg skikkelig gode turstøvler! Ja jo eg kjøpt jo et par før jul, men eg føler ikkje de “Holder seg”, de har liksom blitt litt større og er blitt litt myke i anklene – Det kjenner eg er litt ubehagelig når eg går i terreng, helt flott på flat vei, men men. Er ikkje ofte eg spanderer på meg noe i denne “størrelsen”, men eg vil tro eg har igjen for det 🙂 Tviler på at de kommer før Finnøyturen siden det er lørdag i dag, tenker eg tar med turskoene også som eg eg nettopp fikk i hus. Mulig det kan være godt å skifte etter halvgått tur, får sjå.

Men nå? Ja nå tenker eg å bare komme meg ut
å gjøre det eg skal gjøre 🙂

 

 

 

HA EN KOSELIG
LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg