ORKE IKKJE! -Frem med skylappene!

Designet av Isabel Kraemer

 

Har faktisk fått spørsmål om hvorfor eg ikkje legger ut design fra Isabel Kraemer lenger!? *ler* Innrømmer gjerne at eg har prøvd å “oversett” de en stund, eg ser de nye designene, men eg velger å ikkje se de hehe Følger henne på Instagram og det popper opp i feed`n min, men eg får så elendig samvittighet! Har nemlig 2 av hennes design på pinnen, den ene; Aamu mangler KUN 1 arm! Så ja, siden eg er så svak for hennes design er eg livredd for at de bare skal poppe på pinnen min, en etter en…Hvor vil det da ende tror du? *humrer* Eg skulle virkelig hatt ferdig den deilige Aamu`n min som eg i tillegg strikker i det deilige Tukuwool….Ååååå men det ligger bare der, eller her, rett ved siden av meg i kurven sin…Det er jo nå når det er så flott høstvær at eg hadde trengt den, ikkje sant? Masse sol og 0 vind er jo helt perfekt for en ullgenser i det fri!!

Nå på sensommeren ramlet det 2-3 flotte prosjekt på pinnene mine, de er påbegynt og så ble de liggende…Mye skjedde!! PERLER skjedde f.eks…Ikkje sant…+ eg la opp til et par sokker. Siden eg så film med Amira i går fikk eg ferdig bråt nr 2 så nå er eg i gang med 2 stk hæler. Har derfor gode forutsetninger til å få de ferdig til min egen deadline 🙂 Må ta hys på de positive lysklimta som dukker opp, men eg må IKKJE la meg friste av disse 2 nyeste designa fra Isabel….da ryker alt og ingenting blir ferdig! Men? Eg har lagret de i skjul,
ja man vet jo aldri….MoHaaa

 

 

 

Designet av Isabel Kraemer

 

Det som gjør at eg liker hennes design så godt er passformen! Alle de har strikket sitter så bra!
Denne er nok intet unntak, så hvem vet? En dag…

 

TIBERIUS
Bildene over
Fra 89 cm til 162 cm i overvidde

 

 

 

 

Designet av Isabel Kraemer

 

Det samme med denne, har lagret den, men ikkje kjøpt ennå hehe Farlig når de havner ned i iBook på padda!
Da er veien kort til strikkepinnene, ja for garn, det har eg jo…*Tviholder på sokkene og tar på meg skylapper*

 

CLAPTON
Fra 89 cm til 161 cm i overvidde
..også på dansk

 

 

 

* * * *

 

 

 

Ok, i dag er det søndag og det betegnes for mange som en hviledag….ja og den skal man holde hellig, ikkje det? Vel, da er det det eg gjør i dag! Har ingen planer om verken rydding eller vasking, gjorde nok av det i går selv om eg egentlig hadde planer om å la vær! Ja eg skurte t.o.m dusjen – På en lørdag!? Vel vel, det eg skal nå er å gå
i dusjen! Eg skal vaske håret og stelle meg, ta på rene koseklær og så? Vel, eg perlet en superfin edderkopp i går kwell og den trenger en kompis eller 3 🙂 Så ja, sååå lenge var spisebordet ryddig 🙂

Du ser det, eg trenger på en måte å lade opp til i morgen 🙂 Da skal eg nemligen ut en tur, litt lenger enn bare ned til butikken og eg har tenkt å KOoOSE meg derfor er det bra om eg er uthvilt. Skjønner, ikkje sant?
Skal fikse meg et par knekkebrød og så er nok dagen godt i gang.

 

 

KOS DEG OG NYT
DAGEN DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. det er lov å bare kose seg ,det er igrunnen det søndagene er til :=) fine genser,liker godt det enkle :=) men jeg skal gjøre ferdig det jeg jobber med før nye blir påbegynt

Siste innlegg