Orker du flere Go`biter fra Isabell Kraemer??

Designet av Isabell Kraemer / ©whiteberry

 

Inspirasjonen til denne genseren er noen strandhytter i Frankrike, ordet Woodrow betyr enkelt å greit ei rekke med trehus på engelsk. Resultatet ble jo faktisk et stilig abstrakt mønster på en deilig og “clean” genser 🙂
Å ja, selvfølgelig kunne eg tenkt meg denne også…Skikkelig heftig uke dette her, i allefall når det gjelder antall fristelser som popper opp i hytt og dynever! OMG altså!!

 

Designet av Isabell Kraemer / ©whiteberry

 

Ingen vrangborder, bare rene og pene avsluttninger!
Enkelt, greit og ganske så lekkert ♥

 

WOODROW
Bildene over
Fra 98,5 cm til 131 cm i overvidde

 

Dessverre så kan ikkje denne genseren kjøpes som singeloppskrift før om 3 mnd, MEN du får den i DENNE flotte strikkeboka –> Homecoming! Da får du ikkje bare denne lekre genseren, men du får masse annet og du kan se alt HER hvor du kan bla i Homecoming! LOVE IT!

 

 

Designet av Isabell Kramer/ ©Sara Remington

 

PETULA PULLOVER
Fra 91 cm til 132,5 cm i overvidde

 

Designet av Isabell Kramer/ ©Sara Remington

 

 

BOTTOM LINE PULLOVER
Fra 91,5 cm til 135,5 cm i overvidde

 

De to siste designene finner du i Mason-Dixon Knitting FieldGuide No.10: DownTown som du kan kjøpe HER – Hvis du vil ha begge deler, ja både en eBook og en Print utgave (Altså ei fysisk bok å bla i hehe) tar du eg kjapp tur innom HER! Klikk-Klikk og boka kommer i postkassa 🙂 Hvis om atte du f.eks har slutta å spise snop(???) kan jo dette være et supert innhold å putte i årets Påskeegg! Smart, ikkje sant??

 

 

* * * *

 

 

 

Oj i dag var eg helt i ørska da eg våknet! Allerede i 8 tiden var eg våken og eg var ganske sikker på at det var tirsdag, hvorfor vet eg ikkje, men mulig det var fordi naboen sto ca 3 m fra vårt åpne soveromsvindu å banket teppene sine? For akkurat den type aktivitet er vel ikkje helt innafor så pass tidlig i helgene?? Tja, vel, vet nå i allefall det; Eg hadde ikkje bedrevet en hel masse støyende aktivitet uten for naboen sitt vindu haha Jaja kom meg nå opp etter hvert og fikk laget til kaffi så eg får da i minste en lang formiddag 🙂

Vettu? Heldigvis målte eg lengden på strikketøyet mitt før eg la meg i går! Nå var det jaggu meg 70 cm! Jøss! Derfor måtte eg måle det på Amira før hun gikk på jobb og nå kan eg bare felle for halsen 🙂 Tja, mulig for at eg får lagt opp til ryggen i dag da! Har gått litt treeeegt med framstykket så eg håper på mye mer strikketid til ryggen!! Dette er så ulikt meg, men men får ta meg i nakken 🙂

Planer for dagen uten om å strikke? Vel, DibHassan og eg skal nå i allefall ut å kjøre litt og avtalen er å kjøre Europris på Sola (Det skal shoppes litt lørdagssnop)! Dette vil da si at han må kjøre på den nye veien som går gjennom SolaSplitten og der er det 80!! Hmmm, dette vil jo da si at det er plenty av de som suser avgårde i 100 og det er slettes ikkje en egnet plass for en som driver øvelseskjøring, i allefall ikkje en ganske fersk en! Men ok, har eg sagt A så får me sette i gang med B! Siden me ikkje skal fullføre hele Splitten, men ta av inn til Sola går det nok greit, uansett så får ikkje han kjører fortere enn max 60! Satser på at det går strålende! Etter en tur med Dib bak rattet er eg ganske sliten i kroppen haha Tror nok eg anspenner meg litt ja og skulle vel ønske at eg hadde både et ekstra ratt + pedaler! *ler* Uansett, alt i alt er eg veldig godt fornøyd med hvordan han kjøre 🙂

Får bare ta meg en dusj når me er hjemme igjen haha Satser på en fin lørdag!

 

 

 

KOS DEG MASSE!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. Hei Vibbedille!
      Vil bare takke for fin blogg som jeg har fulgt med på i mange år! Så masse fint du legger ut, og jeg liker spesielt godt at du har med personlige bilder, tanker og hendelser. Takk også for at du skriver om hva strikkingen er for deg ifht helsa di.
      Jeg strikker, hekler og syr, og er så heldig at jeg er i jobb også. Fortsett din fine blogg! Med varm hilsen Mariann Ulriksen

Siste innlegg