PÅ TIDE Å HENGE OPP JULESOKKEN? – GRATIS STRIKKE OG HEKLEOPPSKRIFT

Designet av Carissa Browning

Altså, her er det bare å fylle opp! Eg har alltid “Lurt” ungene litt med å fylle opp i litt nøtter og mandariner først for da ser det tung og “sprengt” ut! haha

Men HALLO!? Sett så stilige Julesokker før? Eg holdt på å le meg ihjel og lastet ned begge oppskriftene ASAP! Som sagt, eg elsker når en ting både kan strikkes OG hekles + de ser helt identiske ut 🙂 ME LIKE 🙂

 

YIP YIPS
Bildet over
GRATIS Hekleoppskrift

 


Designet av Carissa Browning

 

YIP YIPS
GRATIS Strikkeoppskrift

 

* * * *

Haha selv om dette ser ganske så mislykket ut så ble det ganske enkelt helt perfekt! For flere år siden strikket eg en jakke i 3 dobbel tynn alpakka! Oversized så det holder kan du trygt si, men eg kunne overhodet ikkje bruke den for HEKKAN den ble svær og uformelig! Vel, Milo fikk den siden han elsker alpakka så eg danderte den til opp i senga hans. I dag tok eg for meg den senga hans for den har bare ligget å slengt på gulvet siden snoren som den kan snurpes sammen med var ødelagt. Eg tredde ny snor i og fikk den snurpet sammen og den ser jo ut som ny, han har ei flott dunseng 🙂 Hvis eg nå skulle plassert jakken oppi ja da hadde det ikkje vært plass til Milo, dermed slengte eg jakken i vaskemaskinen på 60 grader!! Tanken er å klippe ut en bunn av jakken for da blir den liggende nedi senga 🙂 Kanskje eg finner på noe smart med ermene og hetta, hvem vet? 🙂 Men fy søren den krympet!! Måtte legge fjernkontrollen på for å vise! Før vask gikk jakka/kåpa meg ned midt på leggen og den var bare generelt ermorm!

Anyway, nå har eg trekt en vinner av oppskriften i forrige innlegg 🙂
Det er LILLIAN som får en lekker strikkeoppskrift rett inn i Library på Ravelry. Oppskriften som kommer er GINGERBREAD GIRL MITTENS 🙂 Eg har sendt mail til designeren og hun legger den inn til deg 🙂 Husk at det er stor tidsforskjell da designeren bor i Washington 🙂

Har begynt å rigge meg til for kwellen, dvs eg har f.eks kokt ny kaffi 🙂 Me er klare som egg og venter på Farmen Finalen! Krysser fingrene og håper på minimal neglebiting! haha Blir gøy!

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG KWELL

 

 

Go`klem fra ei Spent Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg