På tide å runde av og ta HELG med noen Go`biter!

 

Ok, me kan jo kanskje være enig om at det har vært en liiiitt turbulent uke og det er jo min feil, men noen ganger er det jo GODT å ta en utblåsning og få ting frem i lyset. Strikking er koselig og sosialt, men det betyr ikkje at me skal overse det som tydeligvis ikkje bare irriterer mange av oss, men som også er et PROBLEM! Det er heller ikkje greit å avfeie problemet med at det finnes da verre ting i verden…Vel, verre ting vil det alltid finnes, men som sagt mange ganger: Hvis noe stjal lønna di ville nok du også blitt forbannet. Det er heller ikkje rettferdig at noen skal betale for gildet mens en haug med andre henger seg på helt gratis. At eg blir betegnet som en “Vokter” som lager mye styr får så være, eg mener at rettferdighet er mer viktig enn som så og kommer til slå
ned på det som måtte dukke opp på min vei.

 

Men nå!?!
Det er FREDAG, det er HELG og det skal STRIKKES!!

Da er det på sin plass at du får med deg noen DEILIGE Go`biter!

 

 

 

Designet av Kate Davies

 

Kate Davies er en av de STORE, i allefall for meg! Hun har så vanvittig mye flott! Mye av det hun designeren selges i bøker og eBøker, har noen av de og de er verdt hver krone. Noen ganger dukker det opp singel oppskrifter slik som dette nydelige teppedesignet! *sukk og stønn* ABSOLUTT verdt å plukke med seg! *Drømmeteppe*

 

LET GLASGOW FLOURISH
En størrelse, lett å justere

 

 

 

Designet av Hunter Hammersen

 

Eg har vært i Libanon under høstingen av aprikoser og fersken, Åååå den duften kan ikkje sammelignes med noe! En fersk fersken rett fra treet kan ikkje beskrives ♥ Hadde vært lekkert med en slik kurv til pynt
i stua og garantert koselig å strikke 🙂

 

PRACHED
Kjøp oppskriften og støtt en viktig sak!
(Les mer inne der oppskriften selges)

 

 

 

 

 

Som sagt, det er fredag og det er HELG! Ser ut for at alle har skjønt det! Dette krapylet vårt vet i allefall akkurat hvodan han vil ha det! Tenk å kunne sove sååå avslappet, herlig med en skikkelig tilfreds og fredelig katt ♥
Stefano D`Milo

 

 

 

Da me var ute å hentet hjem helgekosen i dag svingte eg innom MesterGrønn og jammen hadde de Liljer på tilbud! Plukket med meg 3 pakker og når har eg en diger bukett på bordet. De er sååå flotte og alle
blir oransje når de blomstrer – Blir så lekkert!

Resten av kwellen skal vies til ermstrikk! Nå er det bånn gass uten stopp, satser på det i allefall. Ali har ei stor gryte med Kjøttsuppe på kok og intet passer vel bedre på en sånn skikkelig høst`ish kwell. Sterinlys er tent og det meste ligger til rette for en herlige kwell, noe eg også håper det gjør hos deg ♥

Kos deg og nyt kwellen med dine eller alene, nyt roen som senker seg nå når helga er i gang.

Og heeelt til slutt:

 

 

 

Vær mot andre slik du vil at
andre skal være mot deg

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei fortsatt like optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg