På tide med en ny kjole? – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Linda Marveng/ Foto: Eivind Røhne

 

Kjoler som dette går “Rett hjem” hos meg, og liker du flettestrikke, uansett hvor mye eller lite da er det Denne Profilen du sjekker ut på Ravelry! Eg kan sitte å scrolle og scrolle, blir jo ganske målløs og betatt for å si det sånn 🙂

 

 

Designet av Linda Marveng/ Foto: Eivind Røhne

 

Det begynner å bli en god stund siden eg strikket meg en kjole, eller egentlig anything egentlig…
Kjolen havner nå uansett under favoritter for det er aldri godt å vite. Den er strikket i Ask,
absolutt et garn er foretrekker på plagg til meg selv.

 

ARMAS
Bildene over
Fra str 85 cm til 161 cm i overvidde
Norsk Strikkeoppskrift

Litt usikker, på Ravelry står det oppskriften blir publisert på både engelsk og norsk etter teststrikkingen er ferdig, men på Hillesvåg kan man kjøpe Garnpakke m/oppskrift – Tanken på at denne herligheten strikkes
i ASK er jo helt himmelsk! ♥

 

 

 

* * * *

 

 

 

Lørdag du, ikkje mange år siden det var en festdag haha Så ble det kosedag med ungene i mange år – Ukas høydepunkt liksom, nå? Vel…kommer eg meg innom dusjen skal eg være fornøyd, på med pysj og inn på Hobbyrommet hvor skuldrene senkes og kroppen kan lades. Søvnapp`n viser egentlig perfekt søvn i natt, men akk eg er sååå sliten. Takk og pris at det er fint vær da, det er da noe 🙂 Sola skinner fra nesten skyfri himmel og alt er tilrettelagt for en fint tur ut, ja om man nå skulle det da 🙂 Kanskje en tur ut i frisk sjøluft hadde vært tingen å gjøre? Skulle vært ute å hentet et par fine steiner, helst vil eg hente de fra mor mi sin hage fordi eg har en plan – Men akkurat det får vente til over helga tenker eg 🙂 Vel vel, eg tror eg starter med en dusj, så får me se da hva dagen bringer som de sier *ler* Eg har i allefall en del til som skal monteres og pakkes – Nå nærmer det seg Strikkefestival, men har fortsatt 1 mnd på å komme opp med nye ideér 🙂

 

 

 

LAG DEG EN
GOD LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Nydelig kjole. DEN fargen liksom!! Her har lørdagen startet FLINKT!! Trent kl 09:30. Da var det lite folk på senteret 🙂 Vondt i musklene, men skal ut en tur til. Handle litt…og kanskje shoppe litt 😀

Siste innlegg