På tide med ny strikkeveske, eller kanskje en sekk?

Designet av Kristen Stein

 

Eg har en del strikkevesker bakom døra, men eg har lyst på en ny, eller aller helst har eg lyst på en sekk. Eg ønsket meg Denne Sekken av Ali til bursdagen, da eg klikket meg for å kjøpe den ( i august) hadde de den t.o.m på salg, meeen de var utsolgt...Typisk! Jaja eg får vel bare ønske meg den til jul i steden for da, eller eg kan jo lage meg min egen? Likte godt den sekken over her, det eneste problemet eg ser er at det er en symaskin involvert og da stopper det for meg…

 

BOHO RIBBON WEAVE BACKPACK
Bildet over
Str 25 cm X 27,5 cm (Justerbar)

 

 

 

 

 

Designet av Priscilla Bradburn

 

Sekker som dette har eg kikket mye på, eg er medlem i ei FB-Gruppe hvor de hekler kun slike sekker. Hver og en er som et kunststykke og helt unike! WOW! Eg liker godt å hekle og eg elsker detaljer + at ting er litt pottlite. Kunne jo tenkt meg å tegnet mitt eget mønster til en slik, det hadde vært noe det 😀

 

THE BIRDS
Gratis Hekleoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Ser at Brit syns eg var litt stille i går? Tja, kanskje eg var det? Formen er ikkje helt på plass om dagen så i går kwell jukset eg litt!! Eg postet et aktuelt hobbyinnlegg på ei hobbygruppe så på den måten var likevel bloggen aktiv *ler* Fordelen med den type blogg eg har er at det finnes alltid mange av mine innlegg som er veldig aktuelle til en hver tid, sånn er det med all hobby vettu. Kan se ut fra statistikken min at nå nærmer det seg jul og mange har faktisk begynte å sjekke julekakeinnleggene mine fra i fjor og tidligere år. Det samme gjelder jo innlegg med andre ting som eg har laget. Så ja, om eg ikkje skulle blogge en dag eller 2 vil likevel bloggen min oppfattes som aktiv på diverse lister. Den vil ikkje fra den ene dagen til den andre halvere seg og mer enn det i sidesvisninger slik f.eks en veldig personlig blogg vil bli.

Ser at flere har diskutert mye av det samme denne uka: Bloggere som spammer Blogg.no sin forside? Ja jo eg har sett det selv og den største taperen av dette er jo bloggeren selv… Ja det er jo hvis me som lesere ikkje klikker oss inn på hvert enkelt innlegg som postes…Klikk deg inn på selve listen om du ikkje vil gi bloggeren mange klikk hehe Basert på egen erfaring føler eg at eg “dreper” bloggen den dagen hvis eg poster for mange innlegg. Pleier å holde meg til 2 innlegg, 3 hvis eg har noen veldig extra å komme meg 🙂 I går la eg merke til en blogger som postet hele 5 innlegg på….*Trommevirvel*….4 MINUTTER!!! Hva er greia??? Da kan eg kjenne at eg blir litt sånn….hmmm….ikkje sant! Hvis eg da likevel er veldig nysgjerrig klikker eg meg inn via lista og kan lese alle 5 på ett klikk…Mulig litt sleipt? Vel…det er også en noe sleip måte å tenke at man høster 5 ganger så mange klikk,
ikkje det?

Mitt råd, eller tips hvis du ønsker å prøve å få opp lesertallet er å tenke på overskriften. Tenk deg at du skal Google noe…er du med? Ok, skriv en overskrift som det er en mulighet for at folk Googler. Eg har f.eks mange overskrifter som ligger på side 1 på Google hvis eg søker det opp, av den grunn kjente eg IKKJE på stresset den dagen Facebook var nede for min bloggtrafikk komme aller minst der i fra 😀 Så ja, bygg deg opp en søkbar blogg! Eg har mange år med søkbare innlegg så når eg sitter på gamlehjemmet i 2060 skal eg leve godt på reklameinntektene *ler meg halvt ihjel*

Nei nå begynner eg å surrer for mye, skal en tur inn på Hobbyrommet nå først før eg skal ut å hente noe blomster for mor mi og levere til noen som har bursdag – Jepp, nå er eg også blitt “Budbil” 😀

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Jeg har ikke tenkt i retning av noe typ tallgrense for antall blogginnlegg pr dag, men jo, det er irriterende med folk som pøser ut innlegg i store kvanta, men uten substans!
      Og det stopper jo i grunnen seg selv i det man skal slite noe grasalt for å overgå 5 innlegg av brukbar kvalitet i løpet av en dag, for å si det sånn! *hehe*
      Ikke for det.. Jeg skjønner at visse konsept, som f.eks matbloggere som legger ut ukesmenyer 1x ukentlig, slik at det dermed brått blir en 7-8 innlegg som skal ut den aktuelle dagen. Men da mener jeg faktisk det må kunne gå an å ta lite grann hensyn til at det gjerne er andre som også har lagt ut innlegg i det aktuelle tidsrommet, og som bare er rett og rimelig får stå sin tid på hjemmesiden, og la det gå litt tid mellom hver drop!

Siste innlegg