Pakket og Klar, så godt som det kan gjøres!

 

Selv om eg har noen figurer som fortsatt skal strykes er eg så godt som ferdig, men man kan aldri helt vite hva som skjer sånn på tampen…? Fikk jo plutselig en idé om at eg måtte ha noen slike søte Dragonfly! De er på noe mindre blomsterpinner hvor eg laget en spiral og festet de på pinnene med, da vil de hoppe og danse i vinden 🙂 Det er den morro`a vettu, den får me jo bare om man lager den selv! Har også fått satt priser på alt og akkurat det var ikkje bare en noe stor jobb, men akk så vanskelig også…! Hvis du har satt en pris på eget arbeid så vet du hvor vrient det kan være? Det er en ting å prissette en strikket genser, i allefall for meg for der har eg alt spikret
i hodet og har stålkontroll på garnpriser f.eks….Når det kommer til sånn “smånips” som eg har kokt i hop blir det noe verre. Ingen hadde kjøpt de om eg f.eks laget de på timepris *ler*.

Mulig eg har gått noe forsiktig ut med prisene mine på alt eg har laget, litt av grunnen til dette er fordi eg har ikkje PEILING + at eg er sikker på at ting som dette har aldri før vært på Tananger Dagene? Har aldri sett noe lignende eg i allefall, derfor hadde det vært gøy om dette ble som de varme hvetebrødene *fniser*

 

 

 

 

 

Skal innrømme at det hadde vært veldig kjekt om eg utover sommeren hadde sett mine blomsterpinner i hager
og krukker her i Tananger 🙂 Enda bedre om mange fikk litt av samme dilla eg er blitt bitt av!

 

 

 

 

Får eg tid, eller hvis eg tar meg tid har eg lyst å perle 2-3 flere
litt halvstore figurer til å montere på vegg 🙂

 

 

 

 

Denne lille boksen liker eg i grunnen aller best! Alt er i miniperler og hvis eg skal vedde
så trooor eg at alle disse fyker bort 🙂
*Optimist*

Har også noen sprø planer om å kokkelere noen go`biter som eg er ganske god på, har nemlig kjøpt noen søte vindusposer som eg klør etter å teste ut 🙂 Dessutene er det alltid kjekt å by på søtsaker.

Hvem vet? Kanskje eg etter neste helg har fått litt blod på tann og vil bli med på Julemarked i år? Har blitt spurt noen ganger før, men har alltid takket nei. Får sjå…det er jo i tilfellet før julebaksten kicker inn. Dette er aller første gang eg er med på noe som dette så det blir spennende, kan jo være at noen av tingene havner
her på bloggen om ei ukes tid, så me får sjå.

Nå tenker eg det er på tide på å komme seg i seng, har lovet mor mi at eg skal plante på terrassen hennes
i morgen…eg har lovet, men ikkje ryggen min!! Den er ikkje god så eg aner ikkje hvordan det vil gå MoHaaa Men det er på tide at det kommer litt blomster på plass, uansett kommer eg til å drøye vår terrasse til etter neste helg. Vel vel, me får preikast til frokost.

 

 

 

NATTINATTI

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg