PERFEKT GAVE TIL EN STRIKKER

Designet av Pat Alinejad

Ikkje bare ser hun kjempegøy ut å bruke, men fy søren hun ser kjekk ut å strikke!! Sikkert ypperlig å bruke diverse restegarn vil eg tro, hvis ikkje har eg temmelig mye Østlandsgarn (En herlig favoritt!) som eg elsker å strikke denne type ting av. Godt og stabilt garn som holder seg veldig bra 🙂 Mangen farger har eg også 🙂 Uansett så vil jo det aller aller kjekkeste bli å fylle den opp med MASSE dubbeditter – Ahaa TENK den fantastiske gaven da?? Ja, ikkje sant? Først strikker du den og så fyller du den med alt en strikker måtte ønske seg og ikkje minst trenger og sååå gir du den til noen som vil sette pris på den!
PRIMA, sier eg bare ♥

 

Designet av Pat Alinejad

Siden det fort gjerne kan bli litt dyrt å fylle den opp med alt dillet så kan eg jo da f.eks anbefale å shoppe alt du trenger på eBay 🙂 Got To Love It!

 

MISS TILLY TIDY
Bildene over
36 cm høy

 

* * * *

DET SNØR! Ikkje bare sånn litt fjoner, men det SNØR seriøst altså!! Det er allerede en del som bare ligger der på bakken også og eg kjenner at dette like eg slettes ikkje nå…Når været er som dette så boikotter eg det meste som eg evn måtte ut for, meeen…..Da eg våknet i dag var det sms fra legen. Eg måtte komme tilbake fordi det var ugunstige svar på prøvene eg tok forrige uke. Eg ringte jo til legekontoret for å bestille ny time og ikkje bare tok de telefonen med en gang, men de spurte også om eg ville komme kl 13.30! Har aldri skjedd før at eg fikk time så kjapt så da er det jo nesten bare å hive seg rundt her. DERFOR passet det veldig dårlig at det snør på denne måten….IKKJE BRA!

Liker ikkje å kjøre når det snør og er glatt!
Jaja eg få bare få fart på dagen så får me skravles senere 🙂

 

HA EN FLOTTERS
MANDAG

 

Go`klem fra VIbbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Åh, de var søte, og de passer sikkert til andre ting også 🙂

      Nei, den snøen passet ikke så bra her heller, men fin er den jo likevel 🙂

Siste innlegg