Perfekt Mai-/Sommerkjole! Gratis Strikkeoppskrift

Design av Marzena Kolaczek

 

Denne kjolen begynner å bli en gjenganger her på bloggen, og eg er fortsatt like glad i blå og hvite striper!!
Gjett om det minne meg om 90`tallets stripete sommergensere med båthals? Husker du de?
ALLE alle de, enten med blå eller røde striper ♥

Her har du muligheten til å strikke deg tidenes billigste kjole!! I den største størrelsen lander kjolen på den latterlige summen av 90 kroner!!! (Du trenger bare max 7 nøster) Helt utrolig! Kjolen strikkes i et bomullsgarn eg faktisk liker, nemlige Safran fra Drops, og nøstene koster kun 13 kr stk! Hvor mangen kjoler skal du strikke??

 

MARINA
Str Small og Medium
GRATIS Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Vel vel, da er det på tide å rusle i seng. Nå har eg fått bilder fra Dib og chattet med han, de har tydeligvis hatt det gøy og er straks klar til å ta kwellen. Er jo tross alt en dag i morgen også MoHaa Da står visst knutene i kø 🙂 Eg? Eg har koset meg og perlet masse, Bie nr 4 er snaart ferdig. Fikk også strikket en del mens eg så The Butler – Fy søren, men det er en bra film. Har sett den noen ganger nå og kommer garantert til å se den også nesten gang den går på tv 🙂 Planer for i morgen? Nop, eller jo, eg skal jo perler – Nå skal eg skli under 2 stk dundyner og bare sove. Ja, det er fortsatt ISkaldt og godt om natta så sommerdyna får vente ei stund til 🙂

 

 

NATTINATTI
(Eller, God Morgen?)

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Dagens flotte oppskrifter. Du er helt rå til å finne og dele. For alle smaker👍
      Ser det er litt sent både å ønske ” god morgen eller god formiddag. Uansett, håper dagen er snill med deg.

Siste innlegg