Perfekte Sokker i dag! -Strikkeoppskrift

Designet av Stone Knits

 

Det kunne ikkje passet bedre enn solsikkesokker i dag! En av mine favorittblomster og noe eg alltid kjøper når de kommer avskårne i butikk. Ali er også veldig glad i denne blomsten og eg må hvert å sette noe frø rundt i hver blomsterkasse på terrassen – I år har det vært dårlig avling av det meste ute pga været. Men altså, ullsokker med solsikker på er jo bare helt fantastisk! Smilets blomst ♥

 

 

Designet av Stone Knits

 

Sokkene er strikket bla i Arwetta så dette er da den tynne varianten, velg det sokkegarnet du liker best av det tynne varianten og strikk deg et par 🙂

 

FIELD OF SUNFLOWERS SOCK SET
Bildene over
3 størrelser

 

 

 

 

 

Du ser det….eg var på senteret for mor mi i dag og der går eg jo forbi MesterGrønn….var fryktelig vanskelig
å bare gå forbi i dag!! Ahaaa Gikk hjem med 10 nydelige solsikker så nå har eg fått blomster på glasshylla også,
de står kun på salongbordet pga bildet 🙂 På salongbordet står jo…

 

 

 

…disse som eg kjøpte på fredag! Går det til hekkan med blomstene ute skal eg nå i allefall ha det inne! *ler* Nå er det litt mye for Ali har vært hos naboen å plukket blå Hortensia og de står på spisebordet. Passet i grunnen fint
i dag for eg tok mor mi med meg hjem. Hun ble så glad, stakkars….hun har jo vært alene hjemme uten å ha vært ute på noen ting siden Covid kom…kun et par dagsbesøk inni mellom. Til oss har hun ikkje orket pga alle trappene, sist hun var her var i fjor, tidlig på høsten. Eg sa hun kunne komme på ferie og trengte ikkje tenke på tappene på mange dager 🙂 Nå er hun innkvartert på Dib sitt rom siden han er hus/kattepasser hos Amira og de.

I morgen har eg tenkt å lage terteskjell! Det var alltid syforeningsmiddag når eg var liten og det er jo en god “gammeldags” middag – Mange år siden eg laget det sist, men ååå det er så godt!
Håper eg får tak i ferske reker i morgen 🙂

Men nå er det  middag, Ali har laget fylte Auberginer.

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg