Perfekte Sokker!! -Strikkeoppskrift

Designet av Johanna Paasila

 

Mye mulig det blir vel mye sokker her nå, men altså!?!? Klarer du å scrolle forbi sokker som dette?? Ikkje sant!? Det er jo umulig, og selv om de enn så lenge er på finsk så grabber eg den til meg og regner med at det blir problemfritt! I “verste” fall du bruke sokken som inspo, men greit å si hvilken sokk som i så fall inspirerte deg 🙂

 

 

 

Designet av Johanna Paasila

 

Skikkelige gla`sokker i S T R I P E R ! Love IT! Orginalt er de strikket i Merino sokkegarn, som muligens minner om Wollmeise, løpemeteren er på 400m/100 gr og eg er sikker på at du har garn av denne type i stæsjet ditt 🙂
Dette er sokker som tillater føttene til å slenge på bordet *ler* Nesten i alle fall, for ja,
eg veeet at føtter har ingenting på bordet å gjøre…

 

VAPPUSUKAT
Bildene over
4 størrelser

Pr nu er som sagt oppskriften kun på finsk, men i følge designeren kommer oppskriften snart på engelsk.

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Mandag…fortsatt er det lørdag som for meg var en bedre dag, dagen i dag og gårsdagen var ikkje bedre enn lørdag…Dvs det går litt i bølger, var vanskelig å komme seg ut av senga i dag, det føles som eg røsker opp disse ribbena hver gang eg reiser meg…Jadda jadda, det går se jo til, etter hvert sikkert…Eg har time hos frisøren i morgen, gudene skal vite at DET trengs, men om eg kommer meg dit er det store spørsmålet!! Når eg først har kommet meg i bilen går det fint, det er det å komme i gang fra morningen av som er det verste…

Den største irritasjonen i dag er en pakke eg venter på…Eg huket av hvor eg ville hente den, men trooor du den kommer dit?? Nei...den kommer i pakkeautomat på andre siden av bygda! WHY!?! Uansett må eg ut en liten tur…må til Mega å kjøpe ny Linfrøolje…

 

 

 

 

LAG DEG EN FESTLIG MANDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg