Perlerier fra en annen verden!!!

Reklame | Rito Garn & Hobby

 

Nå er eg i mitt ESS kan du trygt si! Omgitt av farger og kreativiteten den blomstrer! ELSKER DET! Me har jo alle, ja siden me var små vært innom PerlePerioder, ja opp til flere ganger. Først var eg på “galeien” da eg selv var liten, så ble eg tidlig tante og det var bare å rote frem utstyret igjen fra skuffer og skap. Der etter ble det flere perioder for egen del før det igjen tok helt av når Amira var lita. Aldri før har eg sortert sååå mye perler som da Amira og hennes venninner benket seg forventningsfulle rundt spisebordet. Eg gikk bananas i perlehefter som den gang ble solgt og eg briljerte med selvperla magneter til alle kjøleskap i hele familien! Litt usikker på hvordan det eeegentlig ble mottatt, vil trooo de kanskje så litt spørrende på hverandre og tenke noe a`la:
“Nå har det klikka for hu” *ler hjertelig*

Eg har ALDRI vært redd for å begi meg ut på ting som andre veldig ofte mener eg er for gammel til….
Hvem bestemmer når man blir for gammel til noe?? INGEN! Har man glede av det man driver på med så er vel det det viktigste, ikkje det? Ja nettopp! Jaggu godt du og eg er enig, så da fortsetter eg bare 🙂

 

 

 

 

Hvis ikkje dette ser ut som en meget koselig og bra dag, nei så vet nå ikkje eg! Eg er jo der nå at eg vil perle ALT! Noen spør meg: “Hva har du tenkt å gjør med alt du skal perle?” Veeel, for det første så venter me fortsatt på nye kombiskap til kjøkkenet, garantert at det havner noen passende der, eller? Vel, den største planen akkurat nå er at den nye fine ytterdøra vår skal definitiv dekorerers i beste Anja Takacs stil til jul! Bare vent å se! Blir nok også til at eg overrasker mor mi med flott dørpynt også 🙂 Eller..? Nei, vettu? Det finnes ingen grenser for hva eg skal gjør med alt som eg har lyst å perle. Du må nesten bare følge med, eller du? Hva med å join me?

 

 

 

 

Du får nesten ta en tur i boden (om det er der du har gjemt de da) å rote frem alt perlestæsjet som du har pakket bort. Hvis du har gitt det bort eller det som verre er (kastet det??) frykt inte!! Hvis du bare slider deg galant innom til Rito HER INNE så finner garanter mer enn du trenger! Eg lover deg, eller.…eg advarer deg!!
Det kan til tider være ganske så farlig for man vil jo ha alt 🙂

Trenger du en eller flere bøker med mønster så kan eg jo uten tvil anbefale Anja Takacs sine som
du finner HER – ellers er det noen andre fine HER 🙂

 

 


…og her!? Her er den nylaga PerleKroken min! Tenk det du, for mindre enn ei uke siden sto det et stort og mørkt skap her med flere tørkestativ og strykebrett tytende ut ved siden av! Hvis ikkje dette er bedre, ja så vet ikkje eg! Ali var litt betenksom i Amira og min sin prosess, men eg må jo si at eg ble veldig godt fornøyd – Ja han måtte også innrømme at jo det ble ryddig og fint 🙂 Det innbyr nå i allefall til å få lyst til å sette seg ned, kontra hvis eg måtte dratt frem et par esker hver gang eg ville sitte ved spisebordet. Stolen som eg bruker akkurat nå er en av våre gamle kjøkkenstoler som me hadde kastet, enn så lenge funker den med et kult teppe over seg 🙂

 

 

 

Men ja, alt i alt? Absolutt meget fornøyd! Dette er bare starten på mitt perleeventyr og eg gleder meg til mange koselige timer her. Får eg f.eks perlebesøk så er det bare å plukke med seg det me trenger
og slenge oss ned ved spisebordet – Ingen problem!

Nå skal eg ut i kroken igjen å perle litt til, blir det bra vær i løpet av uka er planen å komme seg ned i fjæra å ta litt fine bilder. DET er også gøy, ja å ta bilder 🙂 Senere er det ut å kjøre Dib på trening og i kwell blir det garantert strikking. Har KUN 3 cm igjen før det blir vrangbord 🙂 HERLIGE!!

 

 

KOS DEG DU OGSÅ!

 

 

 

Go`klem fra ei Vibbedille på styr! 🙂

5 kommentarer
    1. Utrolig lekkert ….gladkroken kan du kalle dette stedet nå <3
      Farger i livet gir mening rett og slett….Kos deg med perler og strikk….:)

    2. Så utrolig fint og koselig du har fått det i hobbykroken din!
      Her får du mange timer med kos!
      Ha en perlefull aften!

    3. Dette må være den geniale løsningen når kidden på 3 vil ha akvarium!! Lage fisker og henge i tynn tråd samt bunn bare av perler…..
      F… der var fantasien igang igjen og nok ett prosjekt på lista!!

      Kos dæ!!!!

Siste innlegg