“Pink is for Power” – En viktig genser

Designet av Melanie Berg

 

Melanie Berg er en strikkedesigner eg har følgt omtrent siden dag 1, hun har utrolig mye fint, spesielt på sjalfronten. Har mange av hennes oppskrifter og det har da blitt et par sjal i årenes løp. Nå har hun designet en lekker genser til inntekt for Rosa Sløyfe etter at hun selv fikk kreft i fjor.

Every year at the end of April, I will donate the entire monthly income from the sale of this pattern to Pink Ribbon, who do wonderful work in the field of education and support – Melanie Berg

 

 

 

Designet av Melanie Berg

 

Genseren strikke med 1 tråd tynn merino (300 m/50 gr) + 1 tråd tynn Kid Mohair Silk—>
Sånt blir det en deilig, lun, myk og herlig kosegenser av 😀

 

PINK IS FOR POWER
Bildene over
Str fra 95 cm til 145 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Dette var så trist at eg bare var nødt for å legge det i sort/hvitt….En blanding av snø og hagl smadret ned på terrassen før eg la meg i går—–L I K E R  I K K J E! No No! Men, men satser på at dette nå var siste krampetrekning fra vinteren…Liksom; Fikk mld fra Mekonomen i går ettermiddag om at sommerdekkene me hadde inne på service var klar for henting…! Ikkje rart det ble hvitt ute!

Nå er jo sola på vei så eg sater på at det smelter fort, det er ganske kaldt ute også!! Hmm siden søsteren min er på ferie så blir det en handlerunde for mor mi på meg i dag. Da satser eg på en tur innom Trenings Senteret samtidig, får sjå! Eg skal til legen både i morgen og på torsdag så om det blir trening da vet eg ikkje…! Skal gå med en døgnmåler for å sjekke bla hodet! Jadda…Etter Covid i februar har aldri hodet helt kommet tilbake + at eg har en del hjertebank inni mellom…Det kan jo være så mangt: Lavt Stoffskifte (Har fjernet kjertelen) overdosering(?), hetetokter(??), ytre påvirkninger? Sover som en stein hele natta, men blir aldri helt våken, har lav og fin gj.snitts puls – Inte ved jag inte, får nå sjå.

Tja, ellers bare roter eg veldig inne på Hobbyrommet, ja nå er det faktisk sånn at eg BURDE hatt noen flere hyller…Hmm det er en mulighet for noen hyller inne på boden eg ryddet…Eg kan også organisere litt i alle skuffene eg har på Hobbyrommet for å få mer plass til ting og tang…Flere muligheter, så ja, eg må sette av en dag nå snart til å se på dette økende problemet *ler* Fikk både perlet og malt en del i går 🙂
Men ok, nå får eg sette i gang dagen!

 

 

HA EN FLOTT VÅRDAG….
Med eller uten snø…

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
    1. Vakker og viktig genser det ja ♥
      Og den helsa ja, det er ikke bare, bare. Jeg har ikke hatt covid enda, men jammen har helsa klart å krølle seg bra til likevel. Ønsker deg masse lykke til med dine helseting. Håper de finner ut av det med hodet, og at det lett kan løses ♥
      Her er det rydding i garn som er på planen, et litt langvarig prosjekt. Jeg har gitt meg selv forbud mot å kjøpe nytt garn før jeg har strikket bort mye av det jeg har på lager 🙂
      Ha en fin dag du også ♥

      1. Da eg var på det verste med garnmengden sa eg også det: “Strikke opp X antall kilo før eg kjøper nytt” – Klarte aldri å holde det hehe Nå har eg nedskalert garnmengden, men klarer meg nok uansett til laaaangt inn i pensjonsalderen hehe Skal til legen i morgen så får eg sjå, hadde vært greit å få hodet på plass igjen 🙂

        Kos deg og ha en fin kwell 😀

Siste innlegg