Pippi Genser ~ Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Lea (kisskiss.rhinestones)

 

Eg har aldri strikket et Pippigenser, har i grunnen ikkje syntes den er sååå fin, men denne falt eg for! Disse fargene (Selv om de nesten er like orginalen?) falt eg for, litt mer rustikk på en måte 🙂 Likte ermene veldig godt
og den ser skikkelig deilig og cozy ut 🙂

 

 

 

Designet av Lea (kisskiss.rhinestones)

Designet av Lea (kisskiss.rhinestones)

 

Genseren er strikket i bla Peruvian Highland Wool, et skikkelig herlig garn som eg har strikket mye i så dette er vel kanskje ikkje akkurat en sommergenser, men en god og varm en utover høsten. Det minner litt om høst ute
i dag forresten…Ja og det regner godt!

Genseren strikkes sømløst top/down –
En lettstrikket genser vil eg tro

 

PIPPI PULLOVER
Bildene over
En størrelse
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Som sagt så minner det om høst i dag, temperaturen er grei nok, men likevel kjølig inne så eg har tatt på meg et teppe her eg sitter! Blir nok en rolig dag på Hobbyrommet, er planlagt ny topptur i morgen så eg håper været bedre seg litt kan du si! Ser ikkje for meg at det er toppers med topptur i plaskregn! Har ingenting i mot regnet egenlig, men det er noe med å få utsikten med seg når man ruller inn mot varden 🙂

I går surret eg det til med Cernit – IGJEN! Ble tipset om en idé eg bare måtte prøve ut, litt usikker på om eg ble fornøyd eller ei. Kanskje eg må justere det hele litt…? Ellers er det stadig tilførsel av ideér som popper opp, har fortsatt ikkje landet på det eg ønsker å lage for å ta med på Solamessen i november…Har fortsatt god tid,
men eg vet også hvor fort tiden flyr av sted når eg avgjørelse er tatt…

 

 

HA EN FLOTT KOSEDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg