Plages du av høye strømregninger? -Her er løsningen!

Designet av CroJennifer

 

Når gradene ligger rundt 10 og den følte temperaturen er en 6-7 gr ja da kan det fort bli kaldt innomhus hvis det
i tillegg er kuling, noe som er høyst normalt her på vestlandskysten. Vil tro det har en del å si, men me har jo murvegger under kledningen så det er langt fra gjennomtrekk, men hører det uler i vinduer og skyvedører hehe Kan takke røykeslutt for at me ikkje fryser ihjel! *ler* Dørene trenger ikkje lenger stå åpent året rundt!
Drøyer lengst mulig før ovnen i stua skal skrus på 🙂

MEN!! Om du har det huskaldt og strømregningene løper løpsk så er jo denne kreasjonen av et ullteppe helt genial! For noen år siden fikk 2 av niesene mine tepper eg hadde strikket i bryllupsgaver, begge teppene strikket eg i ANDES fra Drops. Tilfeldigvis havnet eg innom Garnbørsen i går, en garnbutikk her i Stavanger som eg aldri hadde hørt om! (Å ja, akkurat det er mulig!) Uansett, teppe i Andes er himmelsk og de, altså Garnbørsen, har jo akkurat det garnet på tilbud nå!

 

 

 

Designet av CroJennifer

 

Eg har sett en del sånn “sovepose” tepper og gensertepper før, men ingen har vært så lekre som dette!
Ja for det kan jo absolutt se litt bra ut også selv om det skal gå fort på tjukke pinner 😀

 

 

COZY COYCH SWEATER
Bildene over
Str S – M – L

 

 

 

* * * *

 

 

 

Torsdag og straks helg! I dag, eller i kwell skal lammekjøttet legges i gryta og i morgen blir det endelig fårikål til middag. Hva skal eg si? Det blir en fredagskwell i amøbestilling hva nå enn det er, men utslått blir eg garantert! Ååå men det er likevel sååå verdt det! En annen ting? I morgen kommer endelig Amira hjem igjen, hun har vært
i England i halvannen uke. Skal ut å hente henne på flyplassen i morgen ♥

Sånn ellers burde det blitt vasket litt her hjemme…Blir eg millionær en dag skal eg anskaffe meg vaskehjelp – Helst en dag i uka! Streiken eg innførte en tid tilbake har hatt en elendig effekt. Streiken gikk ut på at eg skulle slutte å plukke med meg “rot” når eg suste rundt her, eg skulle liksom se hvor lenge det gikk før andre tok affære…Vel…som sagt, det har funket elendig…Dessuten kan eg også skrive navnet mitt på omtrent alle overflater…
ikkje bra i det hele tatt

En annen ting….Stua er nå en jungel!! Måtte ta inn de 2 andre Spraglene forrige uke pga været, de må jo uansett være inne om vinteren…Hekkan de har vokst i løpet av sommeren + at ganske snart må den store Sukkulenten eg har ut også inn, den har blir til 3 i løpet av sommeren…Eg kunne fint bare gitt de bort for det er trangt om plassen, men Ali vil helst lage flere sånne Spragler!! Galskapen lenge leve *ler*

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

7 kommentarer

Siste innlegg