Plages du med for mye Restegarn!? -Gratis Strikkeoppskrift

Designet av  Frankie-Brown

 

Noen ganger, før eg legger meg, blir eg sittende å rote i arkivet mitt – Eller mappene mine kan du si, der samler eg ALT, alt eg en gang har hatt lyst til å strikke/hekle. Eg har for lengst innsett at eg kommer aldri til å klare å tømme noen av de mappene, men so what? Koser meg på veien med det eg får gjort
og det er i grunnen mer enn nok for meg.

Da kom eg over dette teppet, eller egentlig så har Frankie Brown strikket et lite teppe, men her har du også muligheten til å strikke deg tidenes pledd! Uansett garn vil dette blir et skikkelig digg – Eg lover! Ser forresten også at denne teknikken vil være helt supert til f.eks grytelapper. Tjukke og gode!

 

 

Designet av Designet av  Frankie-Brown

 

Her ser eg jo for meg at eg samler alt eg har av smårester i en kurv, og etter hvert som restene dukker opp strikkes det en lapp eller 5 – Alt etter garnmengden så klart. Så kan kurven stå litt i “kroken” til neste gang det blir noen rester til overs. Til slutt vil du sitte tilbake med et fantastisk teppe som er sååå enkelt å strikke. Et supert prosjekt til en fersk strikker 🙂 Eg elsker jo riller så eg er solgt! Hva med deg? Ikkje minst er det et perfekt prosjekt til å dra med seg på stranda, bare nevner i forbi farten mens eg tenker over det flotte sommeren eg har bestilt…sukk

 

CORDUROY
Bildene over
Hver lapp er ca 8 cm X 8 cm
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Jadda, eg sitter bare her å suller når eg egentlig burde har lagt meg *Trøtt*, men så har det seg sånn at “Dødelig Våpen” kom på skjermen…For meg er det NESTEN obligatorisk å se den…hver gang! *Gode `80-Tallet*

Ali har vært nede i garasjen nå kwell å “herjet” så nå er han klar til å jobbe i morgen! Siden me har både liggende og stående panel på husveggen ute på terrassen er det ikkje bare bare å feste det drivhuset til veggen…nei…ikkje sant! Sånt kommer eg ikkje på en gang. Jaja han skal nå trikse og mikse slik at drivhuset står godt. Selv om me aldri får nordavinden inn her så skal eg jammen si det kan røske godt med sørvest`n –
Ja den har ryddet terrassen vår før den *ler*

 

 

 

 

Fikk perlet ferdig humle nr 2 og kastet meg like godt over nr 3 – Orket ikkje bruke kwellen på stryking...da vil eg heller slappe av og eg finner det overhodet ikkje avslappende å stryke store figurer! Ja for disse humlene er ganske store, hver av de perles på 9 brett. Helt overkommelig egentlig, men kanskje eg får strøket i morgen?
NÅ tenker eg det er på tide å riste dyna og krype godt tilrette 🙂

 

 

SOVE GODT GODT!
Nattinatti ♥

 

 

 

(Eller, God morgen?)

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg