Plukk & Mix Strikketilbehør – Spar Penger!

 

Nå MÅÅÅ eg rydde, ja det er alvor! Det nye året er godt i gang og hvis eg skal slippe å bygge ut Hobbyrommet må plass frigjøres. Tenker eg skal prøve meg på en Plukk&Mix og så håper eg det er du som vinner mest på det 🙂 Dette vil si: Plukk deg ut 3 ting og den billigste er GRATIS! Plukker du f.eks 3 stk til samme pris, ja da betaler du kun for 2 🙂 Det viktigste for meg er å rydde litt plass 🙂 Porto kommer i tillegg.

 

Bildet nr 1,
altså det over er Raglan Markører
(1 markør for start og 1 for hver felling/øking- altså 5 markører)

Pris kr 50,-

UTSOLGT!

 

 

 

 


Bilde 2
2 pk maskemarkører 40 kr

 

 

 

 


Bilde 3:
Strikkefisk 80 kr

(Har kun disse 2 pr nå)

 

 

 

 


Bilde 4
Håndlaget knapper i Cernit, 3 stk pr pk

35 kr

 

 

 

 


Bilde 5
Strikkepinnestoppere
Pinnestørrelse ca 5-6 mm

 

75 kr

 

 

 

 


Bilde 6
Strikkepinnestoppere
Ca str 3-3,5 mm

60 kr

 

 

 

 


Bilde 7
Skinnarmbånd m/bokstav + anheng

120 kr

UTSOLGT

 

 

 

 


Bilde 8 og 9

Skinnsmykke

75 kr

UTSOLGT

 

 

 

 


Bilde 10

Strikkepinneholder
Sau og Harry Potter 200 kr pr stk (20 cm pinner) (Solgt)
De 3 øverste 120 pr stk (15 cm pinner)

 

 

 

 

Bilde 11

Store binderser (Passer perfekt til strikkebøker, filofax etc)

75 kr

 

 

 

 


Bilde 12

Medium Binders (Øverst) 60 kr
Små binders (Nederst) 40 kr

UTSOLGT

 

 

 

 


Bilde 13

Veskepynt
Donuts 80 pr stk
Cookie 100 kr
Mikke Mus bukse 80 pr stk
Ugle 100 kr –Solgt

 

 

 

 


Bilde 15

Pingvin 100 pr stk – Utsolgt
Ugle 100 kr
Katter 100 pr stk – 1 igjen
Panda 100 kr – Utsolgt
Skildpadde 80 pr stk

 

 

 

 


Bilde 16

Maur (De 2 i midten) 70 pr stk
Små sauer 80 pr stk

UTSOLGT

 

 

Bilde 17

Skinnlapper til å sy på strikkeplagg

40 kr pr pakke
6/7 lapper pr pakke

Utenom har eg ganske mange flotte håndlaget Maskemarkører i Cernit, alle sammen kan du se HER INNE.
Her har eg et annet tilbud: 5 stk til 200 kr (De koster 50 pr stk) Eller du kan putte de inn
i Plukk&Mix tilbudet om du f.eks bare vil ha mindre enn 5.

UTSOLGT

 

 

I første omgang lar eg dette tilbudet gå ut Februar, så får eg se 🙂
Fant du noe du likte send meg en mail: vibekenajem@gmail eller en Sms 93 89 92 25

 

 

 

HA EN FORTSATT
FIN LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg