Poncho/ Tunika – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Linda Wolthuis

 

Eg er ikkje særlig glad i poncho, men denne ligner mer på en deilig tunika enn en poncho – Så den tar eg med meg! Den skriker jo faktisk en luftig sommer 🙂 En liten topp og en shorts/tights og off we go! Plenty av luftehull som er veldig praktiske om det faktisk blir sommer – Det er nemlig aldri godt å vite her i vest skjønner du…

 

 

 

Designet av Linda Wolthuis

 

Den er strikket i en kombinasjon av Viscose og Lin, en deilig kombo på varme sommerdager, eg hadde godt for en høyere % lin da 🙂 Eg har en del LILY Garn som faktisk kunne passet helt supert til denne kreasjonen!
Alle fargene i det garnet er sånn lett melert – skikkelig fine!

 

FIREFLY PONCHO
Bildene over
One Size
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Er i grunnen ganske sur her eg sitter…..kom meg ut av senga før 07:00 fordi det er turdag, men eg har FEBER!?? Hvor kom den i fra liksom?? Følte meg litt sånn uggen og rar da eg la meg i går….Har ikkje kjempe mye feber, 37,8 – Til vanlig er eg på 36,6 så eg kjenner jo at det “koker” litt ja. Bortsett fra tett/bomull i hodet har eg ikkje vondt noe sted bortsett fra småforkjøla som eg vært siden i sommer…

Hvis eg skal på tur må en kjøre om en time ca, skal ta meg en tur på badet å se hvordan eg føler meg. Hvis ikkje får det bli Hobbyrommet i dag og kanskje en tur i nabolaget…*Irriterende*

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg