Rålekkert Skjørt! – Strikkeoppskrift

Reklame | Dale Garn og Du Store Alpakka

Designet av Dominique Krucker

 

WOOOW! For et skjørt! Hæ? Lekkert, ikkje sant? Ja vettu ka, skikkelig delikat! Skjørt kan man jo bruke hele året og som du ser på bildet så funker det fint med en skinny jeans under 🙂 Tøft! Virkelig tøft! Skjørtet er strikket i et garn som er blanding av Alpakka og Merino (100m/50gr) med en strikkefasthet på 17 m/ 26 row så en prøvelapp er absolutt å anbefale. Det første garnet som poppet opp hos meg er Big Sterk fordi eg føler det holde så godt
i fasong, men Alpakka Forte Classic hadde også vært deilig 🙂 Du har nok sikkert andre preferanser
så hva med et i deilig bomull f.eks nå til sommeren?

 

 

 

Designet av Dominique Krucker

 

Ååå det plutselig et sinnsykt KAOS i den der To-Do lista mi…
Intet nytt under solen kan man trygt si! *Love My KnittingLife*

 

 

SONATINE SKIRT
Bildene over
6 størrelser/ Fra 66 cm til 110 cm i livvidde
Engelsk og Fransk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

Nå er det straks ut i STORMEN å hente Dib, Amira fikk andre planer 🙂 Sånn er det med de ungen. Dib og eg tar oss en tur til Europris da gutta vil ha litt snop i kwell. Me kan sikkert bare åpne bildørene å fly av gårde! Det er litt av noen stormkast det er ute og inni mellom hagler og regner det, mens 2 sek etterpå skinner sola 🙂
I dag har me litt av en VærMeny kan du si 🙂

Når me er tilbake skal me bare fikse ei seng til besøket og så skal eg trekker 6 heldige vinnere JuHuuu For en lørdag! Mulig det bli NOK en Give Away over helga!! Ikkje på kjoler, men på noe annet kjekt – Venter på tilbakemelding! Dessuetn er det en insane pakke på vei til meg og du kan trooo eg skal kose meg med noe kjekt og eg håper eg får muligheten til å dele med meg! For en VÅR dette blir 🙂 Men du? Me skravles litt senere 🙂

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Dritlekkert skjørt!
      Fortvilende med alt det lekre som popper opp hele tida.
      Man rekker jo knapt å strikke noe som helst av det, he, he….
      Jeg koser meg hvertfall med å se på alle de lekre mønstrene og bildene.
      Her holder vi også på å blåse bort innimellom haglelingene.
      Ha en riktig god lørdagskveld!

Siste innlegg