Restegarn og Spreke farger – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av  Caramelletje

 

Her vettu, her har du oppskrifta du trenger om du f.eks har en mengde single nøster eller bare er innehaver av noen bæreposer med restegarn! Snakk om Restegarn/Kose-Fest! Let`s go, sier eg bare!! Hekkan denne ble fin, selv med det enkleste mønsteret blir det jo et Masterpiece!!

 

 

 

Designet av  Caramelletje

 

Genseren strikkes top/down med rundfelling. Strikkefastheten er 27m/32 row, garnet som er brukt er 200m/50 gr, altså er det sånn tynne sokkergarn som er i aksjon – Nice! Blir jo en fargerik sommergenser også dette 🙂

 

AROUND THE WORLD SWEATER
Bildene over
Str opp til 163 cm i overvidde
GRATIS Strikkeoppskrift
Vil du kjøpe den for å printe f.eks, finner du den HER!

 

 

 

 

 

Vel, da er det helg, eller...kun et legebesøk og nye prøver før eg kan ta helg da, men det går fint! Har vært flink de siste dagene…ENDELIG har eg fått impregnert et par av turskoa mine – Godt eg har flere av favorittparet, da går det bedre for dette har eg utsatt litt! Eg er jo en mester til å finne myr + og stupe ut i den, så nå var det greit å få det gjort! Det tar jo fort et par dager da vettu, først skal de grundig vaskes, tørke, og så skal de impregneres og må så tørke igjen i 24 t. Første par er klar for tur, i dag skal par nr 2 sprayes og så er de klare i morgen 🙂 NICE! Greit å ta vare på skoene, det er ikkje akkurat sko man kan kjøpe i hytt og pine tenker eg.

Ute er det grått, vått og trist…Blir ikkje tur i dag da som sagt lege er på timeplanen + det skal handles litt. I morgen kommer ungene på middag i forbindelse med Dib sin bursdag og Eid feiring 🙂 Planen min er jo da å bake en kake i dag, så får me sjå da hvordan det blir. Når det er Dib sin dag er det KUN Sting Sjokoladekake som gjelder 🙂 Men nå må eg putte i meg noe mat, kle meg og komme meg ut på hjul!

 

 

 

HA EN FLOTT FREDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg