RETRO BABY – NORSKE OG GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER

Reklame: Dale Garn/ House Of YarnDesignet av Olaug Kleppe/ Dale Garn/ House Of Yarn

Gi meg en hel barnehage med barn og en palle med Baby Ull + et ekstra sett med armer for dette så skikkelig kjekt ut! Fy filleren så mye lekkert og tøft!

 

KONGSEMNE JAKKE ,
SELESKJØRT & LUE

Bildet over
Str 3 – 36 mnd
Strikket i Baby Ull

 

 

Designet av Olaug Kleppe/ Dale Garn/ House Of Yarn

Ahaa så mye herlig, ja både til jenter og gutter 🙂
Miks og trix etter hjertens lyst og bare nyt sier eg!

 

KONGSEMNE GENSER,
ROMPER & LUE

Str 3-36 mnd
Strikket i Baby Ull

 

 

Designet av Olaug Kleppe/ Dale Garn/ House Of Yarn

Som nydelige perler på ei snor, bare til å forsyne seg!

 

CORTINA BODY
FLAMINGO BABY
KONGSEMNE BODY
LOFOTEN BODY
Str 0-24 mnd

Alle body`ene er strikket i Baby Ull

 

 

Designet av Olaug Kleppe/ Dale Garn/ House Of Yarn

Sier bare èn ting: 17.mai!!!

 

CORTINA KJOLE & BOLERO
Str 3-36 mnd
Strikket i Baby Ull

 

* * * *

Da ble det jammen meg middag i dag og; Steikte sei, potet, gulrot og brokkoli 🙂 Ble ganske så mett så det blir ikkje mer på meg i dag annet enn litt Yoghurt. Var faktisk eg som laget til middagen bortsett fra fisken da, den steikte Ali, men eg shainet og ryddet/vasket hele kjøkkenet + eg har vasket å styrt med klær. Har samlet sammen ganske mangen husmorpoeng i dag gitt!

Har fått strikket ca 5 cm på Selbukjolen til nå i dag, på halsen altså så ja, eg nærmer meg vel punktet hvor eg må bestemme meg for hvilken hals eg skal ha! Hmm tenker så det knaker, mulig eg bare må prøve meg frem – Det er jo en vinterkjole så alt er jo mulig! Nå når eg starter kwellsøkta blir det på Dib sin genser for den får ikkje ligge lenge om gangen ned i kurven! Det er så farlig!
Er nok kommet over halvveis på stykket under ermene så her nærer eg meg 🙂

Sitter i grunnen her å sutrer litt! Kokte nettopp ei kanne med kaffi, men FY den var TYNN!!! Hmm tro om eg kom ut av telling da eg tok opp i kaffien?? Eg må sjekke med en kopp til og hvis den er sånn, ja da MÅ eg lage ny kanne for dette kan eg ikkje sitte å kose meg med!! Kaffien skal være perfekt!

 

KOS DEG OG HA EN
GOD KWELL MED STRIKKEPINNENE

 

 

Go`klem fra ei Mett Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Jeg hadde ikke tatt knapp i nakken som du nevnte før idag, håret vil bare knyte seg fast i den, snakker av erfaring.

      Om du har pulverkaffe kan du ha i koppen ;o) eller litt oboy så blir det kaffe mocca 👍🏽

Siste innlegg