RETROSTRIKK til Påske – Norske og Gratis Strikkeoppskrifter

Reklame | Dale Garn - Retrostrikk til Påske

Designet av Dale Garn/ Redesignet av Ane Kydland Thomassen

 

Nei nei, det er IKKJE for sent å strikke noe til ÅRETS Påske! Du har godt over 1 mnd på å bli ferdig før du må hoppe i bilen å sette snuten mot fjellet, ja om det er dit du skal da 🙂 Selvfølgelig, man må jo være litt realist
i fohold til hvor mye man rekker å strikke. Noen fikser et sjerf, andre en stor genser, mens andre tar til takke med et par sokker….eller kanskje bare en lite kylling? Spiller ingen roller, vitsen er jo å kose seg. Rekker du det ikkje
i år, neivel, da blir det ferdig til neste år. Ikkje verre enn det ser du 🙂 Symre mønsteret er jo så delikat uansett til hvilken årstid eller høytid du strikker til. Ved bruk av “riktig” farge så har du det vettu!
Garn og farge som er brukt er Alpakka Forte i Maisgul Melert

 

 

Q-SYMRE SKJERF
Bildet Over
46 cm X 200 cm
Norsk og Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Dale Garn/ Redesignet av Ane Kydland Thomassen

 

Votter og lue er absolutt innafor på en god måned, ja t.o.m eg med alt dillinga mi vil kunne rekke det! Dette er også strikket i Maisgul Melert Alpakka Forte ♥ Garnet er forresten en drøm å strikke av og ikkje minst å ha på seg!

 

Q-SYMRE LUE & VOTTER
Str S-XL
Norsk og Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

Dale Design

 

Lyst å strikke eller hekle litt Vår og Påskepynt? Vel, da kan du plukke med deg en smekkfull
og herlig katalog akkurat HER INNE 🙂 Selvfølgelig helt GRATIS ♥

 

 

 

 

CORINA er designet av Bitten Eriksen i 1956/ Redesignet av Anne-Kirsti Espenes

 

Cortina mønsteret har eg lenge vært forelsket i og har i laaange tider lovet meg selv en genser som dette! Om det blir en til årets påske er vel heller tvilsomt – Har du SETT To-Do Lista mi eller? Iiiikkjeee sant! Men som sagt, er du lit kjapp så rekker du det helt fint! Går nok litt kjappere med denne sidne den er strikket i Alpakka Forte Classic som er litt tykkere 🙂 Selvfølgelig i Maisgul Melert.

 

CORTINA GENSER
Fra 91 cm til 124 cm i overvidde
Gratis og Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

CORTINA er designet av Bitten Eriksen i 1956/ Redesignet av Brit Frafjord Ørstavik

 

Sokkene er strikket i det eg syns er det BESTE sokkegarnet:
Alpakka Forte – Fargen er Currygul Melert.

 

CORTINA SOKKER
Str fra 26 til 40
Norsk og Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Arne & Carlos, Sidsel J. Høivik/ Dale Garn

 

NOK et herlig PåskeHefte!! Her er det Arne & Carlos og Sidsel J-Høivik som er de kreative sjelene! Woop Woop! Har dy lyst har du selvfølgelig lov, strikk alt du ønsker til påske og hele katalogen kan du laste ned helt GRATIS HER INNE 🙂

 

 

 

* * * *

 

 

Den der kwilen min skled rett ut av planene mine og eg tok meg nettopp en dusj i steden for. Satser på at eg kviknet så pass til at eg holder ut til Farmen er slutt 🙂 SÅ ja, det betyr vel at det blir en veldig tidlig kwell i dag også. Greit nok med tanke på at eg da får en lang og tidlig morning for meg selv. Skal lage meg en god kopp nykokt kaffi så våkner eg nok slik at eg får strikket noen runder.

 

 

LAG DEG EN KOSELIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra en litt sliten Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg