Revurderer det dominoteppet gitt…Gratis norsk strikkeoppskrift

Designet av Mathilde Nørgaard and Mikkel Toft Hornung

 

Altså…så typisk…Når eg har stilt hodet inn på domino og t.o.m holder på å strikker prøvelapper blir det bare kaos med bilder som dette…Det er jo 0 problem å strikket et stort pledd etter denne oppskrifta: Siden mitt garn er noe tjukkere enn orginalgarnet vil eg tro teppet blir ca 120 X 120 cm, ok, når eg da er så langt kan eg bare strikke videre på hver side slik at teppet bare blir lengre og ikkje bredere. Akkurat det samme som eg gjorde da eg strikket COP Teppet, Ååå eg har mange ganger vurdert å strikket ett til av det. Hmm det blir uansett ikkje nå, eg husker så alt for godt de laaange omgangene der når teppet begynte å bli stort.

Eg har oppskriftene på de fleste teppene til Woolly Thoughts (Designeren av COP) og Penrose er virkelig en favoritt. Har strikket ca et halvt ett hehe Består kun av små lapper, egentlig helt overkommelig,
men så var det den der monteringa…

 

 

 

Designet av Mathilde Nørgaard and Mikkel Toft Hornung

 

Men altså, dette Birk teppet er jo ganske enkelt og greit, ekstra + for bare riller ♥ Så ja, nå sitter eg her å “tapper” med fingrene og lurere veldig på hvilket variant eg skal velge…“Et skikkelig I-landsproblem derane”. Tror likevel det er mer innafor å strikke 1 lapp til dagen, muligens 2…Håpet er større for et ferdig teppe da ja…*For et liv* hehe

 

BIRK
Bildene over
Str 120 cm X 120 cm
Gratis Norsk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Altså…Det er regner, regner OG plasker! Håper og tror eg slipper å farte ut på noe i dag, da skal det i så fall være superviktig! Eneste “Jobben” eg har i dag er å svinge noen regninger inn i nettbanket og ellers bare nyte dagen rett og slett. Ali har visst en plan for middag så da installerer eg meg bare inne på Hobbyrommet – Mer enn nok
å KOoOSE seg med der inne ja 🙂 Sendte en bestilling på en HAUG med rammer i går…MoHaaa…
You never know! haha

For at eg skal få gjort noe som for andre er mer fornuftig skal eg sette på en maskin med klær eller 2 🙂 Eneste er….eg ser i postapp`n min at det mest sannsynlig lander eg pakke med…kremt…GARN på posten i dag…! Ikkje sant!? Ja jo, har jo en plan for det også…Kjenner at nå må eg sette på bremsene for
eg har IKKJE plass til flere hyller!

 

 

NYT DAGEN!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg