Riktig årstid og lekre strikkeoppskrifter

Designet av Emily Greene

 

“Mappen” eg har med votter som dette er endeløs, eg er svak og lagrer det meste…Virkelig på tide at eg begynner å strikke meg noen nye. Det aller meste av det eg har strikket er gitt bort og det eg har beholdt selv trenger nok snart en oppgradering. Tja, enn så lenge – inntil videre – fortsetter eg med å lagre. Det som er gøy med disse
er at du kan strikke de som på bildet over, eller…

 

 

 

Designet av Emily Greene

 

…du kan hente frem litt ekstra tålmodighet og de korte strømpepinnene å strikke fingerhansker! Ååå det er jo sååå fint og eg har ikkje oversikt over hvor mange år eg har fantasert om å strikke noen helt enkle og fargerike fingerhansker…Ganske utrolig at eg ennå ikkje har gjort det!

Anyway, du er nok sikkert midt i julegaveforberedelsene? Ja eg tenker om du strikker de fleste gavene?
Da gjelder det jo å være tidlig ute og nå begynner det nesten å blir litt sent om du ikkje allerede er i gang.
Disse hanskene/vottene kan bli noen virkelig lekre julegaver ♥

 

BEVEL MITTS
Bildene over
Flere størrelser

Du kan også bruke Rabattkoden: BIRTHDAYPARTY så får du 25% frem t.o.m 27/9. Siden dette er en engelsk strikkeopspkrift kan du få brukt for noen av disse oversettelsene 🙂

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

Fredag gitt, det er vel kanskje den dagen som gir de beste følelesene!?? Selv om eg ikkje jobber lenger, ei heller har skolebarn syns eg fortsatt fredagen er den beste. Selv om eg i grunnen kan gjøre akkurat det samme på en mandag – Fredagsfølelsen vil nok aldri helt forsvinne! Eg er litt sugen på en runde rundt Store Stokkavann, har aldri gått rundt der alene, det er en ting Ine og eg gjør: Må fra tid til annen rundt der, kaller det for å “Sjekke formen” hehe Det er meldt UANTE mengder med regn i løpet av helga, eller fra søndag av….Me skal visst nok sneies av en tyfon!?!?! Vel, det betyr i følge meterologene: ENORME mengder nedbør, ja de vurdere å merke været med FLOM…! Dvs eg bør ta den turen senest i morgen, i dag går nok dagen med til å handle å rydde alt dette – Noe som i bunn og grunn kan gå kjapt nok, men når me handler sammen tar alt 3.ganger så lang tid om eg gjør det alene…Eg har aldri vært glad i å springe på butikker, kikke på alt, ta på noe og bare surre – No No!
Eg er rett inn, plukker det eg skal ha og så ut – Mulig derfor eg foretrekker netthandel hver dag hele uka, men ukeshandelen må man på butikk for å hente….Ikkje nødvendigvis, men her må me gjennom runden: IMS, Rema, Kiwi og nå også Mega som er det nye tilskuddet her ute ved havet 🙂

 

 

 

LAG DEG EN GOD FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg