Røffe og Enkle Fletter

Designet av Carina Spencer

 

Sjekk deee lange vrangbordene?? Aha det er så tøft! Har flere jakker med akkurat det og vet ikkje hvorfor, men eg bare liker det veldig godt 🙂 Selv syns eg denne type jakke bør strikkes i litt “røft” garn, så sånn skikkelig ullgarn vettu, ja sånn typ Finull. Ååå fletter blir så fint i den type ullgarn, røffe og litt rustikke fletter.
Strikker du f.eks fletter i merino, ja da blir de rene og pene 

Når eg finner noe eg bare faller pladask for så måå eg sjekke ut litt garn med det samme! Her fant eg jo fort ut at Finull, det blir for tynt…Strikkefastheten på jakken er 19 m/10 cm ergo blir også Hifa/Ask også noe tynt! (Elsk på det garnet!) Sjekket litt og fant ut at Embla Ullgarn kan gå fint, men bare test ut med en prøvelapp før du legger opp til jakken i tilfellet 🙂 Hvis du er heldig finner du gjerne akkurat din farge i Restesalget HER
Der var det mye Embla Ullgarn! JØSS! Du kan virkelig gjøre et kupp!

 

 

Designet av Carina Spencer

Lekker eller hva? Flott jakke som kan brukes absolutt hele året.
I følge designeren har denne jakken en medium vanskelighetsgrad så da vil eg jo bare anbefale å stupe i det! Ingenting å dvele ved for dette får DU til 

 

MINIMALIST CABLE CARDIGAN
Bildene Over
Fra 89 cm til 147,5 cm i overvidde

 

 

* * * *

I dag blir det nesten som en helgedag! DibHassan skal ha hviledag, dvs han kommer rett hjem fra skolen og skal bruke resten av ettermiddag/kwell på Gaming haha Det er like viktig å pleie vennskapet han har med kameratene som det er å trene. GODE venner er en viktig ingrediens i livet. Nå har han trent 2 økter nesten hver dag siden torsdag og da trenger kroppen og ikkje minst musklene å restitueres 🙂 Godt at fornuften seirer i blant.

Eg sitter å vurderer en tur ut til NoSmoke for litt påfyll av diverse frukter haha
Det er en skikkelig gøyal butikk å besøke, mye kjekt å se og mye godt å smake 🙂

Jadda, det kommer seg nå og eg har i dag vært røykfri i 89 dager!
Siste trekk tok eg fredag 14.desember`18 – *Stolt*

Først av alt blir det litt shaining i heimen…Utrolig kjedelig å rydde nesten det samme hver eneste dag…?
Snakk om å gå på repeat…Jaja etterpå får eg jo strikke litt til eg ser hva som skjer resten av dagen 🙂

 

 

 

 

LAG DEG EN
FIN DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vanedyret Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg